etuitje

```html
hallo, ik heb een etui(tje) gemaakt uit het boek, made by. nu heb is ie groen met rood en heb ik een rood lintje. vinden jullie het iets? graag jullie mening.

Image and video hosting by TinyPic

P.S. dit is het eerste wat ik zelf heb gemaakt.
```

uploaden via www.tinypic.com

leuk :grinning:

hij is niet symmetrisch :stuck_out_tongue:
En je moet de naad nog uitstrijken, verder wel grappig gedaan :slightly_smiling_face:

Ik vind het stofje niet leuk.
Verder is het leuk gedaan ^^

Ik heb hier geen verstand van maar ik vind de vorm een beetje raar
Verder wel leuk :slightly_smiling_face: Vooral de stof

vind het niet zo mooi gedaan, maar wel leuk

Wel leuk, maar het lijkt eerder op een handtasje dan op een etui. Daarnaast vind ik de stofkeuze niet goed en ik vind de plaats van het strikje niet erg mooi. Verder wel leuk gedaan. =)

Schattig hoor

leuk gemaakt, creatief ook.
hou alleen niet zo van het stofje, maar wel knap dat je het kunt!
is ie ook niet een beetje groot?

Ja heel mooi! Maar idd wat groot,misschien gebruiken als make-uptasje/toiletzak/…

Leuk! Alleen de vorm vind ik niet zo super.

Groot, maar verder wel vet!

Dat stofje vind ik juist heel leuk! Zou alleen het strikje anders plaatsen.
Leuk gedaan :slightly_smiling_face:

dankjullie wel voor de reacties, dit is iets wat ik voor de allereerste keer heb gemaakt, dus ik weet dt die niet symetrisch is :stuck_out_tongue: maar bedankt voor jullie reacties. nee, hij is juist heel klein, ik heb een beetje ingezoomd enzo, maar misschien ga ik hemn wel als makeup tas gebruiken.

heb je dat al gedaan?

Ik vind het eigenlijk best lelijk (niet dat ik het beter kan ofzo :stuck_out_tongue:) maar ik vind het geheel gewoon niet zo mooi

jhaa, heb de naad er uit gestreken :stuck_out_tongue: of wat dn ook, maar de naad is weg xD

Doet me denken aan de kerst !
Hij is wel leuk hoor ! :grin: