Etos maaltijdshakes - mijn ervaring.

hoi meiden,

omdat er altijd veel vragen zijn over de maaltijdshakes ga ik hier een forum over beginnen.
Ik begin a.s maandag met de Etos maaltijdshakes en repen.
Ik houd bij wat ik per dag heb gegeten/gedronken en post dat hier zo vaak mogelijk, mijn streven is elke dag maar zal waarschijnlijk om de dag worden.

Hier een link voor informatie over de shakes van etos en de repen http://www.etos.nl/eigen-merk/slank

Ik doe het dieet samen met een vriendin van me en zal ook de resultaten hier posten.
Ik ben 1 april begonnen met 2 keer per week te sporten (tennis) en sport af en tor op me kamer door sit ups, push ups etc te doen. dit zal ik ook vermelden bij de dagmenu’s.

Ben je ook geïnteresseerd en wil je mee doen? Meld dit dan onder mijn forum bericht.

Mijn gegevens:
Vrouw, 20 jaar, 1.79m en 80.5 kilo.

je zou van iemand van 20 verwachten dat ze slimmer is… jammer weer.

Veel succes met het verpesten van je lichaam met die shakes :’)

Ik gebruik ze niet hoor, maar zou iemand me misschien uit kunnen leggen waarom ze dan zo slecht zijn?

Shakes kunnen geen kwaad, als je het combineert met normaal voedsel.
Dit is ze niet van plan dus ja.

ik ga het als volgt doen dus word niet schadelijk:
's ochtends 1 shake, tussendoor 1 stuk fruit lunch shake tussendoor calorie arme reep of fruit en avond eten gewoon normaal dus bijv. aardappelen stuk vlees en groente.

dus ik krijg wel gewokn voedsel binnen

damn…
je krijgt niet genoeg voedsel binnen. Zodra je met die shakes stopt en normaal gaat eten kom je weer aan. Heb gewoon een beetje discipline en verander je levensstijl. drie maaltijden en zes gezonde tussendoortjes.

Waarom ga je niet gewoon gezonder eten? Je doet je lichaam echt niet veel goed door 2 maaltijden te vervangen door shakes.
Zodra je stopt met die shakes, komen de kilo’s er weer gewoon bij en als je pech hebt komt er nog net veen wat meer bij dan dat je nu weegt.

Jezus wat slecht. Lees je eerst even in voordat je zoiets gaat doen want als je zegt dat het niet schadelijk is snap je het gewoon niet. Dat jij je lichaam hiermee wil verpesten moet je dat zelf weten maar ga ons daar niet mee lastig vallen. Wij (iig het grootste deel op dit forum denk ik) proberen hier de gezonde leefstijl aan te houden en dit is verre van gezond!

Ik moet zeggen: Ik had nooit tijd om te ontbijten, dus begon ik de dag met een maaltijdshake en at de rest van de dag normaal. Zelf zie ik niet veel verschil, maar mijn omgeving zegt dat ik toch ben afgevallen. Dus blijkbaar gaat dit erg goed. :slightly_smiling_face:

Ik vind niet dat dieeten met shakes iets is dat op GS aangeprezen moet worden. Verder zijn er al een aantal afvaltopics.