Etos haargroei formule nog verkrijgbaar?

Hallo,

Mijn haar groeit heel belabberd en ik las veel goede dingen over de etos haargroei formule. Nou waren deze berichten van een tijd geleden en ik weet niet of het nog verkrijgbaar is bij de etos. Het stond niet in de online winkel… Het is die ene in het zilveren potje. De etos bij mij in de buurt is erg klein dus als het daar niet is weet ik nog niks zeker… Dus weet iemand dit?

X

Wat is dat dan precies voor spul? Ik ben ook geïnteresseerd! Haha.

het is een potje pillen, met een paars etiket en paars logo. ik heb ze nog staan, al wel half opgeslikt, maar ik kreeg er diarree en buikpijn van dus ik ben ermee gestopt. zag niet echt veel verschil eerlijk gezegd maar bij heel veel helpt het wel dacht ik… ohja en wel 1 ding, ze ruiken echt heel smerig en als je veelt water drinkt en tsja ik moet dan beetje boeren, krijg je die vieze smaak ook in je mond *sorry voor dit vieze verhaal* :cold_sweat:

Maar wat doet het precies, gaat al je haar er sneller van groeien?

er zitten gewoon heel veel vitamines b in die je haar nodig heeft om gezond te blijven. je haar gaat er niet sneller door groeien. maar ik weet dat ik niet aan het aantal stuks groenten en fruit per dag kom dus ik slik deze pillen er inderdaad bij. ze verkopen ze ook nog bij de etos. moet er wel bij zeggen dat ik tegenwoordig de huid, haar en nagel slik van dezelfde lijn.

Wat voor resultaat geeft het bij jou? Is je haar dikker en gezonder er van geworden, zelfde verhaal voor je nagels etc. ?

Oke nou ik ga wel kijken bij mijn etos. Misschien werkt t wel, misschien niet, maar mijn haar kan toch niet veel erger :’)

ik merk het inderdaad aan mijn nagels, zonder die pillen breken ze gelijk af maar wanneer ik die pillen slik kan ik ze gerust lang laten groeien. ook krijg ik veel complimentjes over dat mijn haar super mooi glanst maar dat kan ook door de shampoo kopen. ik gebruik ze eigenlijk omdat ik mijn haar veel stijl enz

Ik ben echt benieuwd, moet snel eens bij onze Etos gaan kijken!

Ik heb ze vandaag gekocht bij de etos, maar jeeeetje wat een grote capsules :c

Ik gebruik de biergist pillen van de Kruidvat en die werken wel echt heel goed bij mij! Mijn haar groeit er echt sneller van!

Ik gebruik zo nu ook een klein half jaartje, en mijn haar gaat er echt wel op vooruit. Maar ik weet niet of dat alleen van de pillen komt, want ik gebruik verder ook allerlei extra haarproducten en total-repair shampoos.
Maar in ieder geval zijn ze wel te koop!