(Etos) eetlustremmer met chroom.

Hoi,

Weet iemand of de eetlustremmers, speciaal ontwikkeld voor mensen die willen afvallen, ook echt werken?

Op de verpakking staat dit:
‘Dit voedingssupplement is speciaal ontwikkeld voor afslankers. Het bevat de natuurlijke ingrediënten gerst (hordeum vulgare) en guarmeel, die door uitzetting je maag vullen en zo je eetlust remmen. Het toegevoegde mineraal chroom vermindert je behoefte aan zoetigheid en voorkomt een honger gevoel doordat het je bloedsuikerspiegel normaal houdt.’

Als ik de verpakking moet geloven werkt het ook echt, de ingrediënten zijn ook puur natuurlijk namelijk:
Gerstevezel, guargom, vulstof (dicalciumfosfaat, gelatine (capsulehuls), glansmiddel (magnesiumstearaat), mineraal. Bevat gluten, tarwe (gerstevezel).

Weet iemand of dit werkt? Of heb ik die ¤8,- weggegooid als ik het koop? :stuck_out_tongue:

Als je het toch al hebt gekocht gebruik het dan gewoon en kijk of het werkt. maar afvallen raad ik je zoiezo af.

Ik ben te zwaar, geen ernstig overgewicht maar dan nog, het is niet zo dat ik ineens niks meer eet maar een paar kilo (5/6) is echt niet erg hoor.

dieetiste raad ik je dan aan. zelf afvallen raad ik niemand aan

hoe heet het?

Ik ga niet extreem diëten, meer een beetje op m’n eten letten en zorgen dat ik van die vreetkicks af kom.
Vind het overbodig om dan meteen naar een dietiste te gaan hoor…

Cocaïne werkt zeker.

Gewoon eetlustremmer met chroom.

Na het mindere van dit soort middellen is zodra je ermee stopt kom je vaak meteen aan. en om nou dit heel je leven te blijven slikken…

Ik had op internet wat rond zitten kijken en daar stond dat wanneer je dit gebruikt en dus ook minder eet, dat na langere tijd je maag kleiner wordt en je daarna, wanneer je er dus mee stopt, dat je je daarna wel heel erg vol moet gaan vreten wil je weer zoveel kunnen eten als daarvoor.

hmm je maag die uit zichzelf kleiner word? lijkt me sterk. je eigen honger kan afnemen naar mate je steeds minder eet. maar echt kleiner worden?

precies. je kunt daarna niet veel meer eten, omdat je maag is gewend aan minder eten.
en mijn vader is arts, en die schrijft die pillen zo vaak voor, het kan helemaal geen kwaad.
en btw; je moet ook niet 1 zo’n pil nemen, en dan de hele dag niks eten, want dat is hartstikke slecht!
sowieso moet je blijven ontbijten en avondeten.

ja, je maag word echt kleiner.
als je naar een maag kijkt van iemand die anorexia heeft, is doe ongeveer zo groot als een aardappel’‘tje’’.

Je kan gewoon beter lanzaam gaan probere alles te eten in kleinere porties. Dan wordt je maag ook kleiner en wen je er ook echt aan om minder te eten. In begin is het zwaar maar je went er vanzelf aan. En je spaart er 8 euro mee:D

Naja, je moet er 2 nemen voor elke maaltijd. Meer mag niet, minder wel. Dus ik zou dan 1 pil voor elke maaltijd nemen ofzo. En verder gezond eten, maar ik heb echt super last van vreetkicks de laatste tijd. Maakt niet uit of ik fruit eet of snoep als ik maar wat te eten heb. En daar wil ik vanaf. Glazen water drinken als ik honger hebt ofzo werkt niet.

hmm wat vaaag. maar denk dat het slimste is om er 1 te nemen

Lees verder op internet wel goede reacties dat als je ze elke dag voor een maaltijd inneemt dat je na een tijdje echt merkt dat je minder honger hebt. En je hebt ook minder zin in zoetigheid en tussendoortjes.

je kan beter eerst een paar dagen/weken eentje nemen ja.
omdat je lichaam aan de verandering moet wennen.

Ja dat doe ik sowieso, kijken of dat werkt en anders kan je altijd nog meer nemen.

t werkt niet

en als t bij jou wel werkt, is dat puur mentaal, dit soort pillen hebben veel weg van placebo’s.