Etos 50% korting!

Hoooi.
Ik denk ik laat het jullie even weten;

Er is vanaf dinsdag bij de etos 's avonds van 18:00 tot 21:00 50% korting.

Dinsdagavond: rexona - avond.
Woensdagavond: garnier - avond + tips en goody bag verkrijgbaar.
Donderdagavond: schwarzkopf - avond.
Vrijdagavond: maybelline - avond.
Zaterdagavond: L’oreal paris - avond.

Ik kreeg er iets over binnen maar dus op al die assortimenten is 50% korting!
Misschien hebben jullie er iets aan.

XXX

Volgens mij alleen als je erheen gaat en de hele avond blijft, dus niet dat je even binnen wandelt om even iets te kopen.

Ik snap nooit zo goed waarom ze alle die acties op verschillende dagen moeten houden. Neem gewoon twee avonden en doe daar alle acties in. Hoeven hun niet elke avond open te zijn, en hoeft ze klant niet op drie verschillende avonden langs te komen.

Je gaat toch niet 3 uur lang daar staan… Dat zou echt belachelijk zijn en er is niet eens ruimte daarvoor.

Huh? Moet je gezellig de hele avond in de etos rondhangen?

@joyce ja dat vind ik ook een beetje raar.

Maar je hoeft er toch niet de hele avond te zijn?

Ik denk het niet want dan zou der echt niemand komen, en daar is ook helemaal geen ruimte voor.

Dit las ik net in de folder, heb ik van de site:

Ben je benieuwd naar de laatste trends op het gebied van beauty? Kom dan op woensdag 13 oktober tussen 18.00 en 21.00 uur naar Etos. In 50 winkels geven professionals je slimme tips en vakkundige adviezen over make-up, huid, haar en nagels. Kom ook en laat je inspireren, verwennen en opmaken in de nieuwste herfstkleuren!
10% korting en een goodiebag

Speciaal voor jou als bezoeker van de Etos Beauty avond krijg je op woensdag 13 oktober tussen 18.00 en 21.00 uur 10% korting op het hele assortiment. Daarnaast krijg je ook nog eens bij besteding vanaf ¤ 10.- een goodiebag vol beautyproducten! OP=OP

Ja ik heb een folder gehad, maar er staat nergens dat je daar 3 uur moet blijven…

Hahah oke, misschien heb ik het verkeerd gelezen/ begrepen.

En waar haal jij hieruit dat je de hele avond moet blijven ? Er staat toch tussen 18.00 en 21.00? Haha je zult het inderdaad wel verkeerd begrepen hebben :wink:

Maar ik kom er net achter dat het in maar 50 winkels is… En nu woon ik natuurlijk in zoon klein achterdorpje waar wel een etos zit maar het natuurlijk niet gehouden word… -.-

Haha bij die van ons ook niet ! Maar goed was ook niet echt van plan er heen te gaan dus dat scheelt :stuck_out_tongue:

Hoe zit het nou precies?

@strawberry dus bij alle etos is die korting, maar in 50 winkels is die beautyavond?

Ik heb net ook de folder doorgelezen. Ik ben benieuwd wat er in de goodybag zit :roll_eyes:

klopt.
Ook niet bij mij in de buurt trouwens maar er zijn ik weet niet hoeveel etossen in amsterdam. Ik ga niet speciaal daarvoor de stad in…

Awesome, ik ga kijken n.n

http://www.etos.nl/beautymaand/beautyavond
Hier kun je zien in welke etos het is en welke niet. tenminste die beautydag.

sorry voor de verwarring enzeu

Weet je wat echt niet leuk is ?

dat het maar in 50 winkels door heel nederland is…

Ik moet daarvoor dus naar Hilversum, (dichtstebij)