Etende ouders

Ik kan er zó niet tegen als mijn ouders zitten te eten. Ik irriteer me er heel erg aan. Bijvoorbeeld als er nog voedsel op hun mond zit, of als mijn moeder af en toe haar mond open houdt tijdens het eten. En dat ze praten als ze hun mond vol hebben. Het vervelendste vind ik het geluid.
Heeft iemand tips hoe ik me hier minder aan kan irriteren? Ik kan er echt niet meer tegen!

Niet op letten.

zeg het tegen hen?

… boeiend? Let er gewoon niet op dan.

haha zoo herkenbaar bij mijn vader :’)

Daarom ben ik ook blij dat wij niet aan tafel eten maar lekker op de bank met de tv aan
Ik haat het om mensen te zien eten…

Maarja, gewoon niet op letten idd, naar je bord kijken ipv naar je ouders

Ik zou zeggen dat ze nooit meer mogen eten en maar moeten verhongeren.

Heb ik ook hoor! Maar hoe meer je er op let, hoe meer je er aan gaat irriteren. Dus probeer er maar niet zo op te letten

xd ik snap hoe irritant het is, maar kom nou… Zo erg is het toch niet? Gewoon focussen op andere dingen =)

DIT.

Ik heb dit ook heel erg, word er soms helemaal chagrijnig van maar dan worden zij weer boos omdat ik me te veel erger… Als we niet aan tafel zitten loop ik gewoon weg, maar aan tafel probeeer ik zo veel mogelijk te praten om het niet aan te horen
Soms is het zo erg en kan ik het gesmak niet uitstaan dat ik zowaar moet huilen van moedeloosheid
Klinkt misschien heel dom maar het is echt kut, en zeggen ja let er niet op is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik herken het bij mijn vader haha xD. zeg het ze gewoon, ze kunnen leren netter te eten. Als jij nou de tafel denkt in het vervolg, kun je bijv. servetjes enz. er bij leggen en ik zou het ze zeggen als ze eten aan hun gezicht hebben zitten. Het is erg vies en onsmakelijk. Als je bijv. een keer bij iemand gaat eten met je gezin moeten ze netjes kunnen eten. Ik zou het ze gewoon zeggen :slightly_smiling_face:

Ik heb dit ook bij mijn zusje, het is zelfs zo erg dat als ze naast me zit ik muziek ga luisteren en de andere kant opkijk! ik kan er echt niet tegen :’)

Ga ergens anders zitten of let er gewoon niet op.

Oh dit heb ik ook, maar dan niet de geluiden maar de mond beweegt soms zo raar bij mensen als ze eten… Vooral bij m’n zusje. Super iritant maarja je kan dr niks aan doen.

zeg het tegen ze?

haha best herkenbaar, ik heb het altijd als mn moeder drinkt dat ik haar vanaf de andere kant van de kamer kan horen slikken :’)

Mijn ouders eten echt alsof ze kiezelstenen eten en ze maken het geluid van een betonmolen:"D Maar er is weinig aan te doenx]

Ugh idd zo verschrikkelijk. M’n vader voelt het nooit als er eten rond z’n mond zit en pas als wij wat zeggen haaltie 't weg en hij smakt soms zonder dat hij 't door heeft. En m’n broertje kan ook van die vage geluiden maken, gaatie ineens vethard inademen alstie iets in z’n mond doet. Of hij gaat expres al z’n eten vetsnel achter elkaar in z’n mond dauwen.
En als 't stil is hoor je iedereen ook zo kauwen en binnenmonds smakken, blehh :stuck_out_tongue:

ik irriteer me der ook erg aan! en ook als ze luid ademen als het heel stil is in huis ofzo :stuck_out_tongue: