Eten

Heeii…

Beetje stomme vraag,
Maar hoelang kan je zonder eten totdat je flauwvalt?

K ga e geen gebruik van maken hoor, maar k ben gewoon nieuwschierig…
x

-.-

Ik kan geen dag zonder maar volgens mij 5 dagen? of zelfs 1 maand ik weet het niet precies ik weet wel dat je geen 3 dagen zonder water kan.

Ow oeps verkeerd geplaatst :blush:

5 dagen? Ö
Das best wel veel

Dat verschilt heel erg per persoon…

Jij was ook het meisje dat het 50-dagen dieet zou gaan doen van een pro-ana site. Diep triest.

Nou ik weet het niet precies je kan wel veel langer zonder eten dan zonder drinken.
Zonder drinken kan je echt maximaal 2 dagen anders ga je dood.

Uit wetenschappelijke onderzoeken blijkt dat een volwassen gezonde man ongeveer na 14 dagen zonder eten en drinken sterft en uit diverse hongerstakingen is gebleken dat een volwassen gezonde man ongeveer na 60 dagen niet eten overlijd.
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=141919

Uh ik weet ook niet wat het nu is trouwens o.o

Ja en?
Ik ga niet Niet eten totdat k neerval hoor T_T
K wilde t gewoon weten…, want een vriendin eet soms dagen niet, en k weet dan niet of k t dan moet geloven

Geen idee hoe lang dat duurt, maar volgens mij best snel.

30 dagen zonder eten

Ik weet alleen dat je wel tot 70 dagen zonder eten kunt overleven (lijkt me wel vreselijk, maar oke). Maar wanneer je flauwvalt: geen idee. Vraag me af waarom je dat wilt weten.

Vorige berichtje was naar fuckyeah bedoelt

Ik mag het nog steeds diep triest vinden.

zoek maar uit op google… zat sites

is bij iedereen anders denk ik

haha nu voel ik me een vreetzak… :") ik kan nog geen dag zonder eten

Je gaat toch niet serieus die pro-ana dieet volgen?! Daar zitten zelfs dagen in dat je moet vasten, niet normaal.

Nou, met Zip Your Lip ben ik niet out gegaan, maar zat mensen kotsen dan, of vallen wel flauw. Ligt aan jezelf, test het, zou ik zeggen.

Veertig dagen zonder voedsel, drie dagen zonder water, acht minuten zonder ademhaling.

En verder zal het wel persoonlijk zijn en liggen aan hoeveel vet je hebt, hoeveel vocht je kan vasthouden en hoe groot je longinhoud is.

Wat is Zip Your Lip?