Eten voor heel de week!

Hey meiden,

Ik woon op kamers, dus meestal haal ik maandag eten voor heel de week ( tot vrijdag/zaterdag) alleen ik ben een beetje op qua inspiratie! Ik maakte altijd spaghettie etc. maar op een gegeven moment heb je het ook gehad daarmee! Iemand tips voor niet al te dure recepten die ik kan maken? Chicken tonight ofzo

Schnitzel + aardappelpuree + bloemkool & evt wat jus die je van het schnitzelsap maakt

Varkensmedaillons(varkenshaas in plakjes van +/- 1 cm gesneden) wat uitjes en geperste knoflook in de pan met olijfolie, zachtjes laten aanbakken, vlees erin, even laten aanbakken, omdraaien etc. vervolgens als het bijna klaar is creme fraise erin en evt basamico azijn, mocht je dat hebben, maar zonder kan ook.
+ tagiatelle, de saus van het vlees kan je daar nog doorheen doen
+ iets van groenten als sperzieboontjes of tomaatjes

Gadver, je maakt maandag spaghetti voor een hele week?

dit:
http://www.maggi.nl/BuildProductCategoryImage.aspx?ID=13
&
http://www.maggi.nl/BuildProductCategoryImage.aspx?ID=12

van die dingen die gedeeltelijk in een pak zitten, weet eigelijk niet of je daarmee duur uitkomt :S maar het is niet moeilijk te maken (vind ik dan)

anders omelet? da’s lekker =)

Nee, dat niet! Meestal voor 2 dagen, en dan de volgende dag weer iets anders! Verschillende dingen hoor… maar het zijn meestal dingen die standaard worden. Zoals spagettie, chicken tonight, friet en dat soort dingen. Ben weer een beetje opzoek naar andere recepten!

sperziebonen, kipsaté, saté saus (dat is serieus lekker op je sperziebonen =P), aardappelen

Op de site van Albert Heijn staan veel leuke recepten.:v

Aardappel anders is dat lekker:O?

het word bijna winter, dus winterkost, hutspot, boerenkool, (hasjee is lekkerrr).

Wokken, tortilla’s, broodje gezond, mosterd/uiensoep, roti, couscous, bami, verse spinazie.
Wij hebben bijvoorbeeld wel eens couscous, dat is los niet zo lekker, maar groenten moeten er natuurlijk sowieso in :'3. Maar je kan het nog net even wat anders maken met geraspte sinaasappelschil, cashewnoten, feta, etc.
Ik weet trouwens niet van alles of het goedkoop is en of je het lang kan bewaren, maar een aantal dingen sowieso.

Ohja, ik weet natuurlijk niet of je met meerdere mensen eet, maar roti bijvoorbeeld is een beetje kut maken voor in je eentje.

Als ik jou was zou ik ff kijken bij de knorr wereldgerechten! Helemaal niet duur, en je kan eventueel ook wat voor de volgende dag eten. Voor de rest kan je bij bijv. liddl of op de markt goedkoop groente kunnen halen. Of een grote zak aardappelen, dan kan je alweer zeker 3 dagen mee vooruit. En tussendoor zou je dan gewoon een wereldgerechtje kunnen maken, of spaghetti :stuck_out_tongue:

Wereldgerechten inderdaad! :slightly_smiling_face:

En ik kijk ook vaak naar welk vlees in de aanbieding is :slightly_smiling_face:

Broodje groente
je hebt nodig: afbak broodjes, aubergine, courgette, paprika. mozzarelle, olijfolie, per en zout

je bakt/grillt de groenten in een pan in olijfolie. je moet bij de aubergine wel genoeg doen zodat je ziet dat de eubergine de olijfolie heeft ‘opgenomen’ je legt dan alle groenten op een broodje en legt er 1 'á 2 plakje mozzarelle op. en je doet er dan nog zout over en als je per er lekker bij vind ook peper!
en dan is het klaar om op te eten!

borrito’s, of andere wraps.
niet moeilijk en je kan het zo gezond of ongezond maken als je zelf wilt!

soep; tomaate soep, groente soep, championesoep. Griekse salade, wraps, salanga, Rijst, Sandwiches, Pasta.

Oja tacos, Maar Tomaate soep kan je bijvoorbeeld met sperziebonen en brood ofzo.

knorr wereldgerechten wilde ik ook zeggen :stuck_out_tongue: Vooral bobotie is zoooo lekker daarvan. Valt ook wel mee hoe duur het is, vaak zijn er van die aanbiedingen dat je meerdere pakken voor de prijs van één krijgt ofzo en je doet er wel langer dan één dag mee. (Want die dingen zijn voor 2-4 personen ofzo)

Sterker nog, er is NU korting op knorr wereldgerechten (volgens de online winkel van AH) 2de halve prijs. (Per stuk normaal zo’n 2.30)

die gerechten van knorr zijn nog best lekker :3

gyros uit pakje :3