Eten tegen acne .

Heb je acne? of had je acne? is dat weg gegaan door een dieet, of een andere voegings/levens stijl?
LAAT HET HIET ACHTER . :slightly_smiling_face:

Ik heb acne (al lang trouwens) en eigenlijk maakt het niet zòveel uit of je nu gezond eet of niet. Ik eet sowieso gezond (ik heb echt een hekel aan vet en ongezond voedsel), maar ik merk eigenlijk geen verschil. Maar misschien zou het nog erger zijn als ik heel ongezond zou eten…

Wat ik bedoel: met alleen gezond eten kom je er niet, maar het kan wel een beetje helpen.

Is er niet al zo’n topic?

Gezond eten kan best een boel werken. Let vooral op voedsel waar antioxidanten in zitten en vette vis is ook goed voor je huid. Ga er niet vanuit dat je acne helemaal weg gaat, er zijn natuurlijk ook andere dingen die invloed hebben op je huid.

Nou, rond de 13e eeuw toen Paul de Leeuw al bestond was er toch zo’n rare Kevin met acne in zijn programma. En die ging karnemelk drinken, volgens mij hielp het wel…

Het schijnt dat als je varkenvlees en melkproducten achterwege laat en meer vis eet, dat je acné vermindert.

Helpt karnemelk serieus tegen acne? haha.

Geen melkproducten, want daar zit een dierlijk hormoon in, en dat kan extra acne veroorzaken.

Klopt, een vriendin van mij eet al een tijdje geen kaas meer.
Je ziet misschien wel dat het wat verminderd, maar ik zou het zelf niet doen. Zo erg zijn die paar pukkeltjes toch ook niet? Het lijkt mij namelijk niet erg gezond om de melkproducten te vermijden. Die bevatten toch juist kalk, wat goed is voor je botten.

Oh. Nou ik ga mijn kaas-verslaving écht niet opgeven.

Veel water drinken en zuivel producten proberen te laten staan.

Ben nu met de Pure System lijn van Yves Rocher begonnen, werkt fantastisch!

karnemelk, tomaat, wortel, brandnetel thee, water, groene thee, vis, wal noten,