eten om mee te nemen op vakantie (zonder koelkast)

okay, dit is misschien een rare vraag maar in de zomervakantie ga ik op reis naar frankrijk met de kazoo. De vriendin waarmee ik mee ga haar zus heeft dat kamp al gedaan en zei dat het eten vies was. Misschien is het wel lekker, maar ik heb toch graag zelf wat eten mee voor als ik honger krijg (vaste tijden voor te eten)
heeft iemand een idee? ik dacht beschuitjes ofso maar is er iets dat goed vult en lang goeblijft (9 dagen)
okeej dit is een best rare vraag enzoo
(:

Je kan misschien een pak mueslirepen mee nemen ofzo?

En je moet het normale eten daar toch wel opeten…

Even een vraagje wat is kazoo?
En echt eten weet ik zo niet, ja misschien eten uit blik wat je niet opgewarmd hoeft te eten. Of je neemt crackers mee en kleine jam & hagelslag van de ruiter ofzo? :stuck_out_tongue:

crackers… pasta, pindakaas… sultana… heel veel… ik zou gewoon ff in de supermarkt gaan kijken.

fruit, rookworst, aldi-kaas (bewaren zij ook niet in de koelkast), snoepjes, ingeblikt spul.

Koekjes :d

okaay, bedankt voor de tips ! @Electrocutee kazoo is een organisatie van reizen met de CM

nog iemand iets ?

Ze hebben bij de Aldi enzo volgens mij ook wel van die voorverpakte broodjes in zakjes. Zelf vind ik ze wel lekker (: eet ze wel 's als ik lang moet reizen.

Verder zou je ook gewoon dingen mee kunnen nemen zoals sultana koekjes, beschuit, crackers, ontbijtrepen, peijnenburg repen ofzo(?), of zakjes cup a soup? dan ben je alleen warm water nodig.

mueslirepen, crackers, broodbeleg en bestek haha. En chips en koekjes natuurlijk. Knakworstjes uit blik kunnen koud ook erg lekker zijn. Maar wat vreemd dat het eten bij zo’n organisatie niet lekker is, dat hoort toch gewoon goed te zijn?

Mueslirepen zijn inderdaad een goed idee, lijkt me. Verder crackertjes en dat soort dingen.

@MARIETOULOUSE heb gehoord dat het niet lekker is van een vriendin haar zus, weet ik zelf niet. Maar het zijn vaste tijdstippen, en als ik honger krijg dan eet ik wel graag iet en niet alleen chips/koekjes is niet echt gezond.

Kan je geen koelbox meenemen of heb je daar geen stopcontact?

melkpoeder, hahaha en ehm soep in blik? pasta, roggebrood, pannenkoeken, komkommer…

@Spazzolino koelbox is redelyk groot hoor, alsje met organisatie meegaat.