eten of niet?

SRY Dit is echt nutteloos topic maar kben alleen thuis en er is nx te eten enkel een lasagne die ‘vervallen’ is op 28 april, is het erg als je het eet of niet? wAT is jullie limit bij vervallen voedsel?ik gooi normaal gezien het meteeeen weg mar dit is een noodgeval :stuck_out_tongue:
kvroeg me ook af wrm water een vervaldata heeft?
:cold_sweat:
:four_leaf_clover:

Is het zeg maar alleen die pasta plakjes die je ertussen moet doen, als je begrijpt wat ik bedoel :stuck_out_tongue: Of is het ook met groente en gehakt al erbij?
Ik denk dat als het alleen die plakjes zijn dat je het nog wel kunt gebruiken, maar moet groente en vlees erbij zou ik het zeker niet meer eten.
Maarreem… als je het niet vertrouwd kun je toch nog even naar de winkel om wat eten te kopen? ^^ Of misschien ergens wat eten bestellen :stuck_out_tongue:

Ik eet nooit iets dat normaal gezien ‘vervallen’ is.
Ik zou gewoon naar de winkel gaan om iets anders te kopen. xD

mee eens:D.

kweetet mr kheb geen zin :stuck_out_tongue: en heb geen geld gekrege
mn zus heeft kei ego al et geld genome nr een concert die mn moeder achtergelate heeft :grinning: typisch
ma tis gwn met vlees denk ik
eten?4dagen over tijd… :roll_eyes:
sry deze topic is echt zinloos mr weet ff ni aan wie ik et moet vrage…

Als het al met alles erbij is zou ik het niet eten hoor… want vlees zou ik kun je niet zo lang bewaren denk ik…
Echt stom dat je zus het geld heeft meegenomen! :stuck_out_tongue: Je zou ook een eitje kunnen bakken ofzo en dan met een boterham…

Jaaaa, een eitje met een boterham is lekkè.

thx thx :couplekiss_man_woman: khad er ni aan ged8, kzal een eitje maken ook al heb ik er geeeeen zin in en heb vanddaag nog nx gegete
maar deze topic mag wel weg…
doeeeeeeeh :four_leaf_clover:

als het de hele tijd in de vriezer heeft gelegen kan het niet veel kwaad…