eten na operatie?

hee!
ik heb gisteren m’n amandelen weg laten halen, en nu doet me keel heel pijn enzo.
heeft iemand dit al een keer op latere leeftijd laten doen?
want ik ben namelijk 16 en dat is een beetje laat, en niemand in mijn familie heeft dit al een keer laten doen dus die weten ook niet zo goed wat ik nu het beste kan eten.
xx.

iets vloeibaar zoals yoghurt,vla ect.
en natuurlijk ijsjes!

veel beterschap

inderdaad, vloeibaar voedsel en ijs!
En misschien iets prakken/soppen, dan eet het wat makkelijker.

Beterschap!!

Hee wat toevallig, ik word dinsdag aan mn amandelen geopereerd.
Volgensmij mag je niks eten waar melk in zit, zoals yoghurt.
Ik weet het niet zeker, maar verder gewoon ijsjes enzo.
Deed het erg veel pijn?
Want ik ben best zenuwachtig hahah
XXX

water en smaakstof? :stuck_out_tongue:

Voor zover ik weet zit er in waterijs geen melk (:

nee, zuivel is niet lekker.
ik was zooooo zenuwachtig, maar gelukkig waren de dokters enzo allemaal heel erg aardig haha. & ik hoop voor jou dat er voor de operatie iemand komt die je alles uit gaat leggen enzo, dan snap je het veel beter. ik mag nu ook geen warm eten eten, en ik moet het nu doen bij heeeeeel veel water drinken, perenijsjes, een lauw omeletje en poffertjes. gelukkig mocht ik gisteravond al naar huis omdat de operatie heel goed verlopen was etc. veel succes! & je hoeft trouwens echt niet zenuwachtig te zijn want alles gaat 100% goed. die mensen opereren op een dag 20 mensen ofzo, dus die weten echt wel waar ze mee bezig zijn haha.

^haha ik ook xD

Ik heb trouwens mijn amandelen nog nooit laten knippen =O

lucky you!

ijs, pap, rijstepap, toetjes, koude soep ?

waterijsjes en vloeibaar eten. Maar géén melkproducten want daar krijg je veel slijm van.
Mijn zus heeft op 17 jarige leeftijd (of 18?) haar amandelen eruit laten halen, en ze mocht echt géén melkproducten eten.

Wat ook goed is, is ijskoud water (want dan geneest het van binnen sneller) kan wel pijn doen.

verder heb ik geen idee meer. :'D
Beterschap.

Ik ben dinsdagmiddag geopereerd en ik heb nu nog steeds pijn ;s
ik kan nauwelijks eten of praten
hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat je weer normaal kunt eten zonder pijn?
Ik verlang zoooo naar een Big Mac!!!
xx

ik was 13 volgens mij, toen het bij mij gebeurde. was zo ziek dat ik 1,5 week niet heb kunnen eten (dus per dag een half kopje bouillon als ik geluk had). ben toen 6 kilo afgevallen, was er twee weken later gelijk weer aan xD.

wow heftig ^
ik eet wel ‘normaal’
ontbijt: halve boterham+ jam en een gekookt ei
middag: bouillon
avond: klein beetje puree
en verder heeel veel water, volgens mn vader krijg ik dalijk nog watervergiftiging ;x
maar ik wil disdag eigenlijk wel weer naar school, dus dan zou ik over 2 dagen helemaal beter moeten zijn
zucht

vloeibare dingetjes.

ik kon echt niks eten een paar dagen doordat ik was gestopt met mijn zware pijnstillers. daarna alleen maar water en cakejes en knakworstjes:D.
en gister heb ik voor het eerst een bigmac met icetea weggewerkt dus ik kan morgen weer gewoon naar school:P.
& trouwens mijn stem is nu helemaal naar de klote :S.
ik had eerst een gewone stem, nu klinkt hij heel raar en het is heel lelijk en ik denk niet meer dat het weggaat.