Eten met vriendinnen.

Ik ga volgende week met wat vriendinnen logeren en we waren van plan om dan allemaal wat eten mee te nemen zodat we met z’n alle kunnen gaan eten. Heeft iemand ideeën? (Denk aan fruitsalade, worstenbroodjes etc.)

Muffins bakken, en dan opeten! Veel chocolade en paar zakken chips ;p Ik vind smoothies (maken en dan) drinken wel lekker altijd.

Haha lekker, vooral de smoothies :slightly_smiling_face: Maar het is wel een soort avondeten. Maar dan met allemaal kleine dingetjes, dus misschien is de chocola en de chips niet zo handig.

Je kan ook hartige muffins maken! Moet je maar eens op Googlen. En verder misschien wraps met kruidenkaas, kipfilet en sla? Of als je zalm lust; kruidenkaas, zalm en sla.

Wraps wraps WRAPS!

Pannenkoeken, Wraps inderdaad, saucijzenbroodjes, worstenbroodjes, appelflapjes, cake, taart, brownies, hartige taart, knakworstjes, van die gefrituurde snackjes met saus etc.

Wraps zijn heeerlijk! Thanks :slightly_smiling_face:

Je kan ook een salade maken, pastasalade, fruitsalade, of gewoon sla met komkommer, tomaatjes, kaas, of wat je ook maar lekker vindt erdoor. Wraps zijn ook altijd lekker inderdaad, of je maakt sandwiches met allerlei verschillende soorten beleg. Je kan ook stokbroden met verschillende soorten sausjes kopen. Misschien is een mini barbecue ook wel leuk, zodat je wat spiesjes kan roosteren? Of hamburgers, die je dan op een broodje doet.

Kleine knakworstjes in croissantendeeg, is makkelijk te maken en erg lekker

heeee dat gaan wij ook doen volgende week!
Wij hebben nog niet precies bedacht maar we willen sowieso salade en fruitsalade, en miniwraps maken
Verder kan je misschien croissantje maken met zon knakworstje erin? of eeeehm, toastjes maken? en als toetje iets van tiramisu?

Bij mij doen appeltaart en brownies het altijd goed. Snel en makkelijk te maken :slightly_smiling_face: .

Ze vraagt naar avondeten, hihi :flushed:

bladerdeeg gevuld met knakworstjes! :slightly_smiling_face:

Die kunnen heel goed als toetje hoor, dat is ook onderdeel van het avondeten :grinning:.

Brownies ccc: