Eten meenemen naar school

Hoi meiden,

Ik zit met een soort probleempje. Ik raak namelijk echt superveel geld kwijt aan het kopen van eten op school. Daar wil ik dus graag mee stoppen, maar ik moet natuurlijk wel wat eten. Het probleem is echter dat ik geen idee heb wat ik dan mee kan nemen naar school dat ik ook daadwerkelijk opeet. Ik hou absoluut niet van boterhammen meenemen naar school. Een boterham met kaas wordt bijvoorbeeld altijd zo zweterig. En ik eet eigenlijk alleen maar vers brood van de dag zelf. Nogal lastig als ik om 8.30u moet beginnen, want dan kan ik geen brood halen omdat de winkels dicht zijn en ik daar ook geen tijd voor heb.

Heeft iemand tips wat ik mee kan nemen, dat lekker is en blijft en ook goed vult? Fruit is natuurlijk erg lekker, maar vult niet optimaal. Dus graag meer dan dat.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! :slightly_smiling_face:

Ik neem altijd muesli repen mee:D en als er super markt dicht bij school zit kan je daar wat halen in de pauze?

Banaan vult op zich wel. Appel daarintegen niet.(ik krijg er zelfs honger van)
Kwark is ook lekker om mee te nemen :3

Thanks voor de reactie :slightly_smiling_face:

Mueslirepen zijn voor mij echter niet vullend genoeg, maar ik neem ze wel vaak mee als tussendoortje. Er zit geen supermarkt dichtbij mijn school, maar ik wil helemaal geen geld meer hieraan uitgeven. Als ik alles meeneem van huis is dat gewoon op kosten van de boodschappen die mijn ouders doen, dus vandaar.

Een banaan ga ik wel een keer proberen. Al is dat niet echt mijn favo vrucht, maar it couldn’t hurt to try :slightly_smiling_face:

Klinkt miss heel stom…
Dat is het ook maar wel lekker en gezond
Ik had maandag gewoon zo’n potje Olvarit Babyvoeding meegenomen x]
Whaha
Is eigelijk echt super lekker! Gewoon een soort fruitsmoothie alleen dan wat dikker.
Maar mééstal neem ik gewoon n fruitreep, banaan en n broodje mee ofzuw… ;]
Droge boterhammen komen er bij mij niet in, ookal zou ik het willen.

tja, vraag dan of je moeder verse boterhamme wil kope… en anders moet je niet zo zeuren… boterhamme van een dag uit smaken ook nog wel, hoor!! en doe er dan geen kaas op x’] er zijn wel dingen die niet smelten ofzo… ^^
en als je alleen wat ouder brood in huis hebt… nou, mijn vriending maakt daar tosti’s van voor op school…^^ slim, toch??
xx

ik dacht dat er stond: hoi moeders

hahahaahahaha

ik neem wel eens koude wraps met roomkaas/zalm/rucola of appel/kaneel mee, is superlekker :stuck_out_tongue:

en broodjes dan ipv van brood?

musli repen en harde broodjes

voor de rest moet ik ook nooit boterhamme hebben
ik vin dt ook vies xD

Sultana :stuck_out_tongue:

Sommige mensen nemen ook wel eens pannenkoek mee. Op zich is dat misschien niet zo handig, maar het kan wel.

ik neem vaak crackers (knäckebrod ofzo, van de c1000) mee in een boterhamzakje en dan apart in folie kaas of iets van worst ofzo.

crackers?
en als dat niet genoeg vult met zo’n Breaker erbij? (jeweetwel dat fruit yoghurt geval ding xD)

Van die kruidkoeken/ontbijtkoeken ofzo?

ik heb altijd crackers mee, maar dan niet naturel
maar met tomijt of olijf…

Brood in een zakje meenemen & speculaas ook in een apart zakje, dan doe je op school die speculaas op je brood. Wordt de speculaas niet droog en het brood ook niet. Misschien denk je nu: speculaas op brood?! maar het is echt heel lekker hoor!

Ik neem gewoon standaard 4boterhammen met worst ofzo of hagelslag erop :stuck_out_tongue: Smaakt gewoon goed hoor,
maar als je dat neit wilt:
dan ja eigenlijk wat iedereen hierboven heeft gezegt
( al vind ik dat de helft niet vult maargoed;) )
Je kan ook nog eierkoeken meenemen :grinning:

btw. speculaas op brood is heerlijk :grinning: Denk maar aan schuddebuikjes :wink:

leg gewoon je brood in de vriezer, net dat je het gekocht heb. en als je naar school gaat, warm je hem wat op in de magnetron of oven, en je hebt een heerlijk vers broodje (:

Thanks voor de adviezen! Stonden heel wat dingen tussen waar ik wel wat mee kan. En speculaas op brood is inderdaad erg lekker, eet ik ook wel eens :stuck_out_tongue:

Ja je hebt ook speciale speculaaspasta (A)