eten invoeld op je huid?

heeft het eten wat je elke dag eet ook invloed op je huid?
dus krijg je echt van chocolade of varkensvlees puistjes?
wat denken jullie?

Van varkensvlees puistjes? Nog nooit van gehoord…

Volgens mij niet, hoor… Het eten van fruit is wel goed voor je, door de vitamines enzo, maar dat wist je denk ik al.

mijn vriend had het daar vandaag nog over, dat het in feite niks te maken had met het voeldsel dat je eet, maar door de reactie van je hormonen enzo.

maar ik zelf heb er wel snel last van. als ik even wat chocola eet zie ik het meteen ):

Het is vet vlees. Mijn vriend beweert ook dat hij puistjes krijgt van varkensvlees.

dat is volgens mij voor iedereen anders… ik denk dat sommige mensen er wel gevoelig aan zijn. als je het wilt weten eet je gwn een tijdje geen chocola en kijk je of je minder puistjes hebt.

jaaa ik heb ook wel eens van vreetbuien en dan ga ik alleen maar ongezonde dingen eten zoals friet, chips en snoep enzo
zou je dat dan ook kunnen zien aan m’n huid? haha

het is niet waar dat je van chocolade puistjes krijg

ik heb gehoord dat het bewezen is dat voedsel geen enkel invloed heeft op je huid.

en als iemand puistjes krijgt van een bepaald soort voedsel dan wijst het eerder op allergie :wink:

ik denk wel dat eten invloed heeft op je huid.
ik bedoel, al dat ‘slechte eten’ moeten er toch op een of andere manier uit, waarom dan niet via je huid?
ik ben bijvoorbeeld al 4 jaar niet meer ziek geweest, maar ik heb in die tijd wel acne gekregen… niet op z’n ergste vorm, maar het zít er wel!

niet dat ik heel gezond leef ofzo. integendeel, :stuck_out_tongue: maar ik probeer om zo gezond mogelijk te leven, dus ook te eten!

maar ik denk ook dat het gewoon heel erg aan jezelf ligt :slightly_smiling_face: de een kan van alles eten en een prachtige huid hebben & de ander kan weer zo gezond leven als mogelijk is maar toch een slechte huid hebben. dan heeft het gewoon een andere oorzaak.

zo heel verhaal, haha :stuck_out_tongue:

Uh zou best kunnen, maar ik krijg er iniedergeval geen puistjes van

ja dat klopt wel van chocola bijv krij gje bpuistjes enzovoort…

ik heb er nog niet zoon last van
nog niet he

van chocola krijg je geen puistjes o.o
is wetenschappelijk bewezen

Dat is een fabeltje.
Het is allaaaang ontkracht dat je puistjes zou krijgen van chocola of varkensvlees.
Ik denk dat je de uitwerking van vet eten eerder merkt aan je maag, darmen en ontlasting dan aan je gezicht.

Het ontstaan van puistje heeft meer met hormonen te maken.

niet van een bepaald iets nee, maar als je alleen maar ongezonde dingen eet, word je huis dus ook ongezonder, en krijg je meer puistjes e.d.

indeed, als je vaak vet voedsel eet is dat wel te zien aan je huid

ik merk er teminste niets van nu we het tog over puisten hebben… tandpasta droogt je puistjes ook niet uit :wink:

inderdaad tandpasta is alleen maar mega slecht voor je huid

Normaal eten wij thuis altijd heel gezond, maar zodra ik weer wat varkensvlees eet beginnen de puisten de volgende dag al op te komen. Een vriendin van mij heeft dat ook, dus ik denk dat het wel zeker kan.

Komt vooral door vet eten.

Je krijgt geen puistjes van 1 blokje chocolade, maar als je langdurig veel vlees aardappelen chips snoep koek en heel veel andere ongezonde dingen eet ( EN OOK BROOD, maakt niet uit of het wit brood of bruin brood is, kaas is trouwens ook niet al te best )
kan je het wel degelijk aan je huid zien!!!