Eten in de klas

merken leraren als je bij julie eet in de klas?

en geen leraar die het ziet bij ons :smirk:
ze zeggen altijd ‘Het is ten strengste verboden om te eten in de klas’

Oke, stoer en interessant.

Nee, het was een vraag.

Ik eet niet in de klas, daar is de pauze voor. Voel je je beter als je dit weet? Geez wat een onderwerp, volgens mij wil je gewoon graag laten weten dat jij lekker lak hebt aan de regels van school.

nee, maar één meisje uit mijn klas eet altijd in de les en het is gruwelijk irritant. dat gekraak van dat zakje, gerommel in haar tas, en ze smakt. wij vinden het irritant maar geen één leraar die er iets van zegt. xD

Misschien is de topicstarter wel jouw klasgenoot :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee hoor, maar bij ons zien de leraren het niet eens enzo. ;s
dus dan was de vraag of de leraren het bij julie wel zien . :slightly_smiling_face:

ik heb geen jak ofzo, aan de school regels hoor. ;]

Ik eet ook nooit in de les :’)
behalve die ene keer dan, toen ik honger had tijdens levensbeschouwing en het het achtste lesuur was op vrijdag xD

Alleen alsk ik echt dood ga van de honger en ik niet kan wachten tot de pauze.

Ja dat deed ik vorig jaar wel is, maar toen gooide die vrouw mn pak drinken weg en nu doe ik het niet meer.

ik eet wel in de klas, maar bij ons mag het van veel leraren.

ik doe het ook altijd meestal chocolaxD
ik vind het niet stoer ofsoow
maar soms dan ehb je al je pauze’s gehad en heb je toch nog trekxd
dus neem je iets tijdens de les toch?=D

officieel mag het niet
maar soms van de leraren welxD

Ja ik krijg altijd trek op andere momenten dan de pauzes dus :l en die leraren zien het toch nooit. en ik voel me nu niet stoer ofzo :stuck_out_tongue:

IDD :grinning:

Bij ons merken ze het ook meestal niet, ik doe het vaak ook. Wij beginnen namelijk om 10 over 8 en sinds kort hebben we dan pas de eerste pauze na het 3e lesuur. Aangezien ik om half 7 al ontbijt kan ik dat echt niet volhouden dus eet ik altijd een pakje Sultana vast onder de lessen. En soms ook wel een boterham als ik zin heb.

als ik me verveel ga ik altijd eten.
of als ik gewoon honger heb tijdens de les

daar moest ik ook al aan denken :grinning_face_with_smiling_eyes:

soms drink ik een slokje als ik echt heel erg dorst heb…
maar wat is hier nou interresant aan??
maargoed… :wink:
bij mij merken ze het niet
behalve leraar wiskunde (mijn mentor ;S)

op welke school zit jij?

Ik eet altijd in de klas. nooit in de pauze x] merken ze tog niet