Eten en laat opstaan

Ik kon hier nog geen topic over vinden, dus bij deze:
Hoe doen jullie het met eten en laat opstaan?
bijvoorbeeld in het weekend of in de vakantie, Want na een lange schoolweek ben ik helemaal kapot en slaap dan meestal uit tot 12 uur, eerder kan je me er ook echt niet uitkrijgen :’)
dan eet ik rond 12 uur ontbijt, rond 3 uur lunch en rond 5/6 uur avondeten. maar dan heb ik nog niet genoeg gegeten om op gewicht te blijven waardoor ik s’avonds na het avondeten echt moet proppen.
dusss, hoe doen jullie dat? :grinning:

Ik slaap gewoon niet langer uit dan tot half 11 en eet dan alsnog 6 keer op een dag.

Ik eet mijn ontbijt/ lunch meestal rond 1 uur, maar neem dan wel meer als een gewoon ontbijt, zodat het ook mijn lunch is. Meestal eet ik rond 6 uur dan avondeten, en neem 's avonds dan nog iets van fruit of een snack oid.

Ik sta zondag op rond 13:00 en ontbijt gewoon zoals ik altijd doe :’) paar boterhammen en drinken. Lunchen doe ik nooit ( behalvr pauzes op school) en daarna eet ik weer rond 6/7 uur avondeten.

Ik ontbijt altijd laat, heb 7 zondagen per week… =P Toch heb ik gewoon alle eetmomenten.
Ook voor ik moest aankomen.
Nu eet ik vanaf 10u. Maar toen ik echt uitsliep was het.
12u ontbijt
13-14u td
15u lunch
17u td’s
19u avond
20-23u toetje en td’s

Maar nu ik echt moet aankomen zet ik dus gewoon mijn wekker en eet ik om 10u mijn ontbijt. Nu is het dus
10u ontbijt
12u td + nutri
14u lunch
16u td + nutri
18u30 avond
hele avond verspreid toetje td’s snacks en nutri.
Dus ja, haal ook 's avonds al wel veel in =P
Deed ik vroeger ook al trouwens. Ik eet al sinds ik klein kind ben een paar boterhammen voor het slapen gaan, na mijn toetje/fruit en avondsnacks :grinning_face_with_smiling_eyes:
Dus 's avonds wat meer? En bij je ontbijt wat extra’s? Maak je porties dus groter. En drink anders wat meer kcalrijk die dag.

^^ dat van het kcalrijk drinken is wel een goed idee ja! (:
want nu moet ik na het avondeten nog zo’n 800 kcal eten om aan de adh te komen, en dan zit ik super vol als ik ga slapen en dat slaapt niet lekker, haha :grinning:

Ik kan in korte vakanties zoals de voorjaarsvakantie nieteens echt uitslapen. Meestal word ik wel rond een uur of 9 wakker, dus dat is wel handig. Als je er echt last van hebt kan je misschien een wekker zetten rond een uur of 10 en ook om een bepaalde tijd slapen zodat je wel uitgerust bent