Eten&Drinken mee naar Köhlen??

Helloo=)
Volgendeweek ga ik met school op kamp naar Duitsland, en ik wil wel wat lekkere dingen meenemen natuurlijk, ik weet alleen niet zo goed wat…
Het is voor vier dagen gewoon tussendoortjes en flesjes drinken en zo.
Ik vraag het aan jullie voor wat nieuwe ideeën anders is het steeds maar hetzelfde:’)
Danke schön!

nevermind

Wafels, extran, krakelingen etc.

Wat jij lekker vindt?

uhm loop in de supermarkt, daar kom je genoeg verschillende tussendoortjes tegen

Ik zou Sultana of iets dergelijks meenemen, maar daarnaast ook iets van andere lekkere koekjes. Scholiertjes, wafels of lekkere biscuitjes etc.

Het is trouwens Köln of Keulen.

En ik zou zeggen, neem gewoon mee wat jij lekker vindt?

Pak sultana’s en roze koeken en een flesje aa. En dan daar gewoon in de supermarkt dingen halen (mezzo mix!)

Wat de rest zegt, of koop daar gewoon brezels. Die dingen zijn echt zo lekker.

hallo, ze hebben een starbucks daar! :grinning: dáár moet je je eten kopen haha. echt heerlijk. (niet dat ze zo’n uitgebreid assortiment aan eten hebben maar toch)

^Frappucino Chocolate Cream! :heart:

Uhh, ga gewoon naar de Albert Heijn en koop wat je lekker vindt.

Köhlen bestaat ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Köhlen

neem iets mee wat je uit kan delen, snoepjes of koekjes ofzo. en hartige sultanas ofzo die je in je tas kan stoppen voor als je honger hebt? ach joh daar heb je ook wel supermarkten waar je genoeg dingen kan kopen. ik zou alleenw at voor de reis meenemen, daar hebben ze heus ook wel snoepjes en koekjes en anders lekkers.