Eten dat verboden moet worden...

… tijdens een date.

Een vriendin van mij ging vandaag uit eten met een jongen (tweede date) en ze was zo slim om spaghetti te bestellen. Heel leuk gesprek gehad, wilde ze hem zoenen, reageerde hij opeens afwijzend.
Later keek ze in de spiegel en zag ze dat haar gezicht letterlijk van haar wenkbrauwen tot haar kin rood was. :’)
Eerlijk gezegd zou dat mij ook nog wel kunnen overkomen. :’)

Daarom de vraag: Wat kan je nou beter niet eten als je bij je date in de buurt bent? :slightly_smiling_face:

• spaghetti
  • tompouce
  • koffiebroodje (nou ja, ik snap nooit hoe die dingen werken)
  • vul maar aan… :grinning: Misschien redden we hier toekomstige relaties mee!

Bami, probeer eens een hap te nemen zonder dat er allemaal slierten uit je bek hangen (ja bek, want zo niet-charmant ziet het er uit…)

Het maakt niet uit wat ik eet, ik knoei al-tijd :’)
Mijn zus raadt me altijd aan om uit eten te gaan als ik een date heb, als hij me na het eten dan nog steeds leuk vind dan zit er toekomst in, volgens haar… :’)

patatje speciaal met de saus helemaal overal uitgesmeerd

:bowing_man:
En natuurlijk het bamiblok!

1. Je brandt je mond eraan
  2. Er valt altijd rotzooi uit
  3. Je moet haast wel grote happen nemen, anders hangt alles aan je kin
  4. De kruimels zitten overal. :grinning:

Sowieso knoflook en overmatig ui!

ribbetjes

Leuke dingen al allemaal! :grinning:

Ja, ribbetjes!
Ik bedenk me net dat ik ooit spareribs heb gebarbecued met een jongen die ik leuk vond. Niet echt charmant om samen een ribbenkast naar binnen te werken, botjes af te kluiven en ook nog eens gezellig naast elkaar in de keuken het rauwe vlees lopen kruiden. :’)

Eten wat niet normaal te eten is en wat stinkt

Wow ben jij familie?

Döner, kapsalon, turkse pizza’s. Ik heb dat zo vaak gegeten een paar jaar geleden en als ik er nu aan denk moet ik al kotsen :’)

Kippenvleugels/pootjes.

maïskolven :’)

In mijn geval gewoon geen eten. Ik eet niet echt charmant ofzo.

Spareribs ! Wat een nachtmerrie is dat zeg, je kan het niet charmant eten en met mes en vork ziet het ook een beetje vreemd uit :’)

Hamburgers. Onwijs lekker, maar hoe onpraktisch is dat zeg.

Niks met knoflook, tenzij die jongen ook iets met knoflook eet.

edit: meisje kan natuurlijk ook :wink:

chocolade. Ik kan niks waar chocolade inzit eten zonder dat ik daarna op een 4jarige lijk.

Haha dan kun ie tussen die twee van mij gaan zitten en dan plant ik de grote erachter.

Spareribs…Je hele mond en handen zitten onder,niet echt bepaald charmant