Essie meets Etos!

Dag meiden;

Graag wil ik het volgende met jullie delen.

Essie meets Etos!
Vanaf medio mei 2012 zal Etos filialen in heel Nederland één van de favoriete nagellakjes verkopen van Essie.

Ik weet niet of mensen dit al wisten, maar ik ben erg benieuwd welke dag van mei :-3

Kunnen meiden die ze al gespot hebben bij de Etos; even melden? Dan kunnen anderen een duidelijke indicatie vormen wanneer het bij hun in de winkel te vinden is.

Upje voor jou, en de rest die dat wil weten! :’)

ps, jou ava haha! (L)_(L)

Danku voor de up!

Tot en met 13 mei zijn ze ook in de aanbieding voor ¤7,99.

In elk filiaal? Maar dit vind ik wel ‘heeeeeeeel leuk’

Dan zijn ze er nu al :’]. Ook prima :grin:

Ik zag ze nu al in het foldertje staan,
dus ik geloof dat ze al verkocht worden (:

Ik zag ze vandaag in de etos in amsterdam staan. Heb hem geprobeerd, maar vond hem totaal niet dekken. Echt waterig ofzo.

Jammer dat t niet bij kruidvat verkrijgbaar is, daar is nu een 1+1 actie.voor nagelspulletjes

Essie is al sinds half Maart verkrijgbaar bij de DA, en sinds vorige week bij de Etos. Niet medio Mei, nu al. Etos heeft deze week namelijk op alle Essie lakjes 2 euro korting, zag ik laatst in het reclamekrantje staan van de Etos. Dus, nu is een Essie lakje 7 of 8 euro. Natuurlijk wel de drugstore Essie en niet de salonlakjes van Essie.

O, update. Op de site van de etos kan je een gratis Essie lakje winnen!

ik heb ze al gezien iets van 3 weken geleden bij een da bij mij in de buurt

Ik las in het foldertje dat er al een aantal producten te verkrijgen zijn? of ik moet het verkeerd gezien hebben natuurlijk

In mijn kruidvat staat er een Essie-rek (:

Ik heb Etos op Facebook ge’liked’ en ik kreeg dit binnen:

Essie nagellak is vanaf nu verkrijgbaar bij Etos! Het populaire nagellak merk dat voorheen alleen verkrijgbaar was bij beautysalons, staat bekend om haar trendy kleuren en aanstekelijke namen als Big Spender, Meet Me At Sunset en Aruba Blue. Essie heeft uit alle beroemde kleuren de absolute must-haves geselecteerd en deze zijn vanaf nu ook bij Etos te koop. Kijk voor een overzicht van alle verkooppunten op www.etos.nl/essie.

Goed nieuws: tot en met zondag 13 mei krijg je ¤ 2.- korting en betaal je geen ¤ 9.99 maar ¤ 7.99!

Ik zag dinsdag een heel rek met nagelak voor 7,99 alleen ben ik vergeten welk merk het was? x)
Dus misschien? haha:p

Ik loop stage bij de Etos, en dat rek/standaard is van Essie ja.

Zelf, ik heb het daar op gedaan om uit te proberen. Ik vind het niets. En mijn collega’s ook niet. Je haalt het er zo af als een ‘gel’ laagje en bij mijn lakje die ik had was het niet fijn om aan te brengen (te dun, dus dekt niet even goed). Hij droogt opzich wel goed snel, maar ik had het er na 1 dag gelijk af.

Wel hele mooie kleuren trouwens. Toen hij eenmaal goed gedekt was, was het een hele mooie kleur.

Ja! Ze zijn er al, en deze week voor 7.99 ipv 9.99!
Ik heb Bahama Mama gekocht, maar ze hebben niet zooo veel kleuren.
^ik vind ze helemaal niet slecht, valt juist heel erg goed mee.

Ik vind Essie altijd wel fijne lakjes hebben. Heb gisteren Peach Daiquiri gekocht!

Bij O’chelle hebben ze ze al wat langer, maar zit alleen in Brabant, en eentje in Gelderland, en niet alle filialen hebben het.