Essie look-a-like

Hoi allemaal! Ik ben helemaal verliefd geworden op de kleur “flirty fuchsia” van Essie. (hier zie je hoe hij eruit ziet http://img151.imageshack.us/img151/7757/essie.jpg) weet iemand van jullie misschien een goede look-a-like voor deze kleur nagallak die even fluoroze is en die je in bv kruidvat of inno kan halen zodat ik niet naar antwerpen moet? als het kan natuurlijk ook een van goede kwaliteit!

xx

Bij de Claires hebben ze zulke ^^

claires, vroeger hadden ze zo’n kleurtjes ook bij het merk 2b (kan je kopen in kruidvat, di, inno) het zijn kleine potjes en niet zo duur…maar weet niet of ze die nu nog hebben

is claires goede kwaliteit?

Ik heb bijna dezelfde kleur, gewoon zelf gemixt.
GOSH heeft meestal ook wel knalkleuren in het assortiment.
GOSH koop ik hier bij het Kruidvat, maar ik weet niet of alle Kruidvats het hebben.

die kun je ook gewoon op de markt halen…

up

Ik was toevallig aan het kijken in een webshop, en kwam deze tegen:

http://www.alicejohavesen…=com_virtuemart&Itemid=28

wauw, dat is… roze.

Carnavalswinkel?

Wauw dat is echt 'n hele coole kleur! Heb het nog nooit gezien, dus upje :wink:

Mooie kleur!! Bij gosh hebben ze die misschien wel haar die zou denk ik wel duur zijn :frowning_face: ik heb ooit van een merk E.FUNKYHOUSER new york nagellak gekrege die lijkt er best wel op! Ik weet niet of die ergens te koop is ;(
kuuss

E.Funkhouser moet je bestellen via amway, daar is mijn favoriete mascara van ^^. Grappig dat eindelijk iemand anders het ook kent :stuck_out_tongue:. Ik denk dat degene hierboven mij deze bedoelt int roze?

in een feestwinkel hebben ze die meestal wel, hier hebben we tenminste in de feestwinkel van die felle kleuren roze, groen etc. etc.

Ik heb een andere. Die lijkt me zo donker, ik heb ook net nog op de site gekeken ik zie de nagellak er niet meer bij staan. Tijdje geleden heb ik daar nagellak blusher soort oogschaduw stick lipgloss van gekregen! Echt fijn spul :wink:
Idd niet veel mensen kennen dat merk:P