Essence Stampy Set

hej meiden!

Ik heb vandaag een Essence stampy set gekocht
(andere versie van Konad nails), oftewel stempelen
voor je nagels, omdat ik verzot ben op nagelverzorging,
nailart etc. en ik was echt teleur gesteld, en daarom wil
ik andere meiden die twijfelen mijn ervaring laten weten.
Ik had hoge verwachtingen maar met de scraper maak je kratsen op
de schijf, en je krijgt geen figuurtje op je nagels, andere meiden,
die goede ervaringen hebbenmet de Essence stampy set, en tips hebben,
ik hoor het graag, misschien is er een soort tactiekje ofzoo?

doegggg(L).

Het kost drie euro dus een geweldige kwaliteit kan je natuurlijk niet verwachten… en uhm kratsen?

Je krijgt idd krassen* op je schijfje, maar mij lukt het wel perfect om een figuurtje te maken hoor! Mss doe je iets verkeerd?

ik krijg ook krassen op die imageplaat maar dat maakt me niet veel uit eigenlijk.

de figuurtjes komen gewoon mooi op me nagels zelfs met essence nagellak(60seconds)
dus heb er geeneens speciale nagellak voor je nagellak moet wel een beetje dik zijn,anders kan het zijn dat het de helft niet pakt.
weet niet welke nagellak jij heb?

Eerst lukte het by my ook niet maar toen kwam ik erachter dat na het vellletje die je eraf moet trekken je nog een velletje eraf moet trekken en die gaat best moeilijk en zie je niet goed

kan iemand precies uitleggen hoe dat moet??

Staat ook op de verpakking :wink:
Maar ik zal het even kort samenvatten: nagellak op het plaatje wat je wil doen, met het schrapertje eroverheen gaan (beetje drukken anders gaat niet alles goed weg en krijg je vegen) en dan de stempel erop duwen en afdrukken op je nagel.
Snap je het? :S ik ben niet zo een kei in uitleggen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh en ik gebruik ook gewoon essence nagellak

uh… bij mij bevalt die goed hoor xD
weet je zeker dat je de plasticjes eraf hebt gehaald?
en je kan geen normale nagellak gebruiken… het moet wel dikke nagellak zijn…
die essence tip dingen zijn daar goed voor ^^

dat had ik eerst ook, ik had een bescherm laagje eraf gehaalt, en toen ging ik het proberen en het werkte niet en er kwamen allemaal krassen!
maar toen bleek dat er nog een haast niet zichtbaar bescherm laagje op zit, dus ik denk dat dat bij jou ook het geval is!

let me know!

xx

http://www.girlscene.nl/b…23c5d5f737cb94a74cf01b1c0

http://www.youtube.com/watch?v=9F3SeeWXuAc

Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar dit setje! Ikzelf heb een tijdje bij Kruidvat gewerkt, en ben ze nooit tegengekomen… :frowning_face: Kunnen jullie me vertellen bij welke Kruidvat jullie het setje hebben gekocht? Ik wil er best even voor reizen (lang leve de OV-studentenkaart!)

Thanks!

In de ‘grote’ kruidvat van Utrecht heb je hem!

Dit filmpje is misschien ook handig :wink: nail art met stamp set

Thanks! Maar, Utrecht… Daar moet ik wel een dagje voor uittrekken dan, haha… Nouja, goeie reden om een keer te gaan shoppen daar! Of zijn er nog meer suggesties (in Noord-Holland)?

Misschien helpt dit?

Ik weet alleen niet of het hetzelfde principe is.

dat is suuper leuk! heb m ook XD

Ik heb 'm ook en raar maar waar werkt hij beter als mn konad plaatje
Ik gebruik ipv dat schrapertje gewoon m’n oude bankkaart, die laat geen krassen na en gaat écht super goed en makkelijk
En misschien eens met verschillende soorten nagellak proberen? Sommige willen echt niet pakken.
Ohja en ik kan NIET overweg met dat stempeltje! Bij mij lukt het gewoon niet daarmee, gelukkig had ik nog een soort van siliconen stempeltje van een ander fauxnad setje

die krasjes had ik eerst ook, maar het bleek dat ik het toen met de verkeerde kant van het schrapertje deed.
als je het met de andere kant doet gaat het beter.:wink:
trouwens, ik vind het wel fijn, alleen ik kan het alleen maar aan 1 kant. want als ik met links bij rechts moet doen, dan lukt het niet haha.

X

Wherever in Overijssel in de buurt van Zwolle kan je zo’n ding vinden? :x