Essence pure skin producten

Omdat ik nogal last heb van acne wil ik eigenlijk beginnen aan een bb creme maar vind dat erg duur. Ik zag nu de Essence pure skin producten. Het is alleen bij ons in de buurt nergens te vinden. ik woon in de buurt van drachten (friesland) weet iemand waar ik het kan krijgen?

Volgensmij hebben ze overal in de buurt wel een kruitvat/trekplijster/da ? Kijk eens in 1 van die winkels.

Als je het echt niet kunt vinden kan je natuurlijk ook naar andere producten krijgen, iemand met acné heeft echt wel goede verzorging voor zijn of haar huid nodig.

Ik zou persoonlijk wat meer geld besteden aan huidverzorging. Een BB cream van Garnier kost maar 10 euro, niet onbetaalbaar.

Ik gebruik nu ook een foundation van essence maar het is totaal niet goed voor mijn huid. en de echte bb creme’s vind ik te duur en heb ik echt geen geld voor. Maar bde kruidvatten bij mij in de buurt hebben het allemaal niet.

Ja maar essence is toch alleen te koop bij kruidvat?

Bij de kruidvat :slightly_smiling_face: Ik heb een paar producten dus als je iets wil weten, mag je me noten !

En omdat ik voornamelijk veel gebruik kan ik met zo’n tubetje bb creme van garnier wss maar 3-4 week toe… en dan is het best duur… en vooral omdat ik geen zakgeld krijg en dus voor mn eigen geld werk… zind ik t toch een best groot bedrag.

Ik neem aan dat de kruidvat in Leeuwarden het wel heeft. Er zijn er bovendien 2.

Je kan ook zoeken naar aanbiedingen, ik heb de BB Cream van garnier gehaald toen het 40% afgeprijsd was en toen was het maar 6 euro.

Dan zal ik gelijk ff kijken zodra ik in Leeuwarden ben. En anders vraag ik of een bekende het voor me mee wil nemen :slightly_smiling_face:

Wauw dat is inderdaad best handig als je hem zo goedkoop kan krijgen… daar zal ik ook op blijven letten.

Niet altijd, sommige winkels maken uitzonderingen :stuck_out_tongue: Maar idd, essence is over het algemeen wel het meest te koop bij de kruidvat.

Welke producten wil je dan hebben ? Er zijn verschillende dingen een een ‘blauwe’ lijn met tonic, masker, peeling, neusstrips, en een gelstick etc.
En de andere met de paarse en roze creme’s een peelings.

Ja, is wel lekker goedkoop idd en goed!

Oh weer wat geleer hhaaa

De anti-spot moisturizing make-up, anti-spot cover stick en de anti-spot compact powder.

En dan weet ik ook gelijk waar de andere essence verzorgings producten te vinden zijn als ik het nodig heb.

Aah, de make-up! Hier waar ik woon is het wel uitgebreid allemaal, maar dat is ver van jou vandaan…

Als je nog iets qua producten of prijzen wil weten, wil ik wel voor je kijken, want ik ga morgenmiddag toch die richting op :slightly_smiling_face:

Ja ik ben wel benieuwd naar de prijzen want had gelezen op een blog dat de prijzen op de essence site nite kloppen… Dus dat zou ik graag willen :slightly_smiling_face: