essence producten

[i]vinden jullie essence goed.
wat voor producten hebben jullie ervan?
en vinden jullie essence beter dan andere producten,
zonee, welke producten kopen/gebruiken jullie liever.

[/i]ik vind essence wel een goed merk,
de doorzichtige nagellak droogt snel op,
heel fijn is dat.
foundation vind ik iets minder,
maar dat komt ook omdat ik van nivea visage young een crème hebt,
waar foundation ook in zit. is een 2 in 1.
superhandig, en smeert echt goed uit bij mij !

ik heb nu alleen de poeder en een lipglossje.
ik vind het wel een leuk merk, ze hebben veel handige dingen voor je nagels :grinning:

ik vind die foundationstick wel goed

ik heb minerale poeder… das opzich ook wel goed hoor!

Ik heb best wel veel make-up van Essence.
Ik vind de No Limits mascara van Essence echt heel erg goed. :grinning:

die heb ik ook =D
kvind hem ook wel goed omdat ik mn ogen niet fel wil opmaken want hij geeft niet veel af xD

er is een groot topic over mensen die hema & essence producten testen :]
maar ik vind de eyeliners fijn :]

Opzich wel redelijk, maar het blijft niet echt lang zitten allemaal.

de lipgloss en de eyeliner zyn best goed.

-

ik vind het een goed merk =)
ik heb zelf heel veel van die limited edition bohemia en verder gewoon mascara en lipgloss enzo ervan!

Ik vind de mascara heel fijn, de lipbalsem ook.
De nagellak vind ik mooi, droogt snel op, fijn. Maarrrr, hij blijft niet lang genoeg zitten. Ik heb ook een paar duurdere potjes o.a. een van chanel en die blijft echt véél langer zitten maar dat zit 'm dan uiteindelijk ook in de prijs denk ik.

vinden jullie essence goed.
Niet echt, het blijf vaak niet echt lang zitten enzo. En de oogschaduw kleuren zien er mooi uit maar geven uiteindelijk weinig pigment. Het is wel leuk als je net met make-up begint of je wilt er niet zoveel geld aan uitgeven. Maar af en toe hebben ze wel leuke dingetjes en de verpakkingen zijn wel leuk.
wat voor producten hebben jullie ervan?
Uhmm even denken,owja die gratis mascara die je ooit kreeg bij Kruidvat no limits heet die ook kreeg je een kortingsbon erbij daarmee kocht ik een oogschaduw palet een bruine quatro geloof, een roze nagellak die snel droogt, volume lipgloss, 2 glitter eyeliners en een zwarte eyeliner. Elke keer als ik de Kruidvat inkom denk ik wat leuk en valt het uiteindelijk toch weer een beetje tegen.
en vinden jullie essence beter dan andere producten,
Nee wel beter dan Miss Sporty, maar van de low budget merken vind ik Catrice de beste.
zonee, welke producten kopen/gebruiken jullie liever
Catrice, Rimmel, Bourjois en Maybelline en soms HEMA, Etos en nog wat andere

ik heb ook best veel, nagellak (die top speed vind ik echt heel slecht, de top coat ook), mascara die is wel goed, oogpotlood, best goed , mooie kleur maar gaat in de plooitjes zitten, eyeliner die is ook goeed. en de oogschaduw glittert echt heeeeel erg das wel minder , en weinig kleur

I <3 de nagellak van Essence!

Ik heb een keer foundations van essence gehad en vond ze wel goed(de matte en de softe foundation en de mousse)
Maar voor de foundation blijf ik toch bij DA non transfer make-up, die is heel goed en geeft niet af.
Maar van Essence raad ik zeker ook aan!
Ik heb altijd de lippenstift en lipgloss van Essence, vind ik heel goed en ruikt ook zo lekker, en de eyebrowgel en highlighterpoeder en nagellak en eyeliner en oogpotlood heb ik er ook van, gebruik ik ook altijd.
Ik ben van plan de nieuwe mascara van Essence te gaan kopen met zo’n kammetje(volume to the max)hoop dat ie goed is, weet iemand dat?

Ik gebrruik ook veel van essence!
De beste vind ik de nieuwe oogschaduw met 2 kleuren en mijn top 1 foundation ik de mousse!! DIE IS ZOOOO FIJN!! hij smeert geweldig uit! en blijft best goed zitten! ik werk in de pauzes op school ff bij… en klaaar!
xxx

ik heb van essence:
minerale poeder +kwast
wenkbrauw gel
soms mascara maar ik heb hem altijd bij me (paars met grappig borsteltje)
en allerlei lipgloss (:

liefde voor essence (A).
Ik heb er de foundation (soft & natural, 01) ervan en mineral compact powder (04), dit blijft in combinatie goed zitten!
Hier er ook meerdere mono’s van, met een oogschaduwbasis (ik heb die van de hema) blijven ook deze super goed zitten! Was gisteravond uitgeweest en had geen zin om mijn make-up eraf te halen…en vanmorgen zat het er nog precies zo op als voordat ik ging slapen ><. (ik weet ut, tis slecht, maar ik was moe.)
Verder heb ik de forget it! concealer, deze vind ik wat minder.
de bronzing compact powder(01), blijft goed zitten
de wenkbrauwgel, doorzichtige… deze is ook niet super.
En dan nog oogpotloden, int’bruin en zwart, ook deze blijven goed zitten.

ligt aan je wimpers… ik heb vrij dikke wimpers en dan passen ze niet tussen dat kammetje…