Essence new collection!

hee iedereen! Essence komt binnenkort met een nieuwe collectie, dus ik dacht, laat ik eventjes aardig zijn en de beauty addicts op Girlscene het goede nieuws vertellen! De collectie heet ‘Whoom Boooomm!’ en komt ergens uit in maart/april. De collectie is gebaseerd op pop-art. Ik ben nu even te lui om plaatjes in dit bericht te zetten hihi. Je kan ze wel vinden bij google. De laatste LE collectie viel nogal tegen qua pigmentatie… Gaan jullie iets kopen van de Whoom Boooomm collectie?

hmm nee ik koop alleen makeup als het in de aanbieding is.

en nu hoop je dat we allemaal je blog bezoeken xD

Eigenlijk bedoelde ik daar niks mee, ik wilde jullie gewoon laten weten dat er een nieuwe collectie aan zit te komen :wink:. Ik hoop nergens op hoor, ik probeer me een beetje bezig te houden tot gtst begint haha. heb je ook nog een mening over de collectie? Daar gaat dit topic namelijk over :’)

Vind die paarse nagellak wel heel tof , die ga ik zeker kopen :3

Vind die paarse nagellak wel heel tof , die ga ik zeker kopen :3

je bent te lui om plaatjes te posten en je hebt de naam van de collectie niet helemaal goed, maar toch moeten we allemaal kijken? en dit is reclame. :slightly_smiling_face:

dubbel.

en om toch gebruik te maken van dit bericht: die vorige was niet lullig bedoeld - voordat ik commentaar krijg - maar het is reclame. en als je mijn mening wil weten dan staat die hier: http://you-nailed-it.blog…oom-booom-collection.html

mwah… de laatste tijd vallen de LE’s van essence een beetje tegen…

Dit kan dus makkelijk in het nagellak-topic >.<

Ik vind het goedkoop en wat kinderachtig overkomen.

@Wndaaa dit gaat over make-up, niet alleen nagellak :p.

@Goedheid, ja je moet er maar van houden, ik ben wel benieuwd om het in de schappen te zien!

^Dan nog steeds is het heel erg ‘ik-maak-reclame-voor-mijn-blog’.

^ oke, het is meer dan nagellak, dus dan is het heel erg ‘ik-maak-reclame-voor-mijn-blog’? Logisch. Anyways, laat dit topic maar zakken, het gaat niet echt over de collectie nietwaar?

pop art!! :metal:

Staat toch alleen in haar signature, dus maak je niet druk?

Ik vind de collectie die ze nu hebben echt heel leuk :3
(Ik werk bij Kruidvat) Hij heet I Love Berlin, voor wie m nog niet gezien had.
De nagellakjes zijn in ieder geval heel leuk, appeltjesgroen en jeansblauw :slightly_smiling_face:

Dus ik ben wel benieuwd naar die nieuwe, Pop Art vindt ik sowieso heel vet.