essence nail stamp set, werkt niet.

Ja ik heb sinds kort de essence nail stamp set. Helaas werkt die gewoon niet goed. Heel soms komt het printje er voor de helft op.

Het folie is van het image plaatje af.

Ik heb allerlei soorten nagellak geprobeerd: Gosh, Catrice, Essence…maar niet werkt!

Wat doe ik verkeerd?

wat je verkeerd doet is dat je een essence stamp set hebt gekocht ipv een echte van konad.

oke even serieus
je kan het beste dikke nagellak gebruiken als je al geen echte stempellak gebruikt.
het kan zijn dat er nog een folie laagje op zit
snel te werk gaan anders droogt het
goed schoonmaken
voor het gebruik met een vijl over de stamp heen gaan, zo wordt hij wat ruwer en neemt de lak beter op

je moet wel een beetje een dikke nagelak gebruike ik had 1 van catrice beetje dun langwerpig flesje was in die tijd nieuw die was wat dikkerer bij mij deed hij het wel!

@watermelon

al geprobeerd met die vijl maar werkt ook niet.
Zelfs met dikke nagellak werkt het niet.

Bij mij werkt 'ie ook niet. Iedereen zegt maar ’ je moet dat folietje eraf halen '. Maar dat had ik al gedaan… Tja.

Bij mij werkt die van essence gewoon perfect. Catrice nagellakjes zijn wel redelijk geschiikt ervoor.

hoeveel kost dat :grinning:

misschien langzamer met dat stampertje over dat plaatje heen gaan? en dan langzamer op je nagel dingesen.

3 euro.

Nope, werkt bij mij ook niet.

bij mij werkte ie eerst ook niet, maar nu werkt ie prima!
ik gebruik lakjes van essence, die colour to go dingentjes
en k ben eerst met een eeltvijl ( heel grof ) over die stempel ding gegaan.
en het is vooral oefenen he
je moet ook je stempelding over je plaatje laten glijden van links naar rechts.

Bij mij werkt die prima. :grinning:
Ik gebruik een goedkope Essence nagellak (meestal 2x laagjes) en dan gebruik ik een oud pasje, wel het pasje schuin houden. (niet die schraper van dat setje, want anders krijg je veel krassen)

Daar had ik eerst ook problemen mee en ik zweerde dat het folietje eraf was. Maar!!.. hij heeft 2 folies, de eerste kan je er zo af halen, maar de tweede zie je niet zitten en die moet je er echt af krassen. Ik dacht eerst ook van ‘dat kan niet, dan maak ik um kapot’ maar hij zit er echt.

ik heb nagellak van bourjois gebruikt, dat werkt prima bij mij :open_mouth:
en 't kan ook zijn dat je te hard met je stempel op het plaatje drukt (of iets verschuift) zodat het printje maar half op je stempel komt, dat had ik eerst :stuck_out_tongue:

hmm 2e folietje heb ik nog niet kunnen ontdekken…

Hoe haal ik dat er af dan?

het lukte me ook niet, maar mn folietje was er nog niet af … nu doet ie t prima! krijg alleen veel krassen op t plaatje… ik hou t liever bij echte konad :slightly_smiling_face:

je moet de schraper trouwens een beetje schuin houden

Is het echt zo dat er nog een tweede folietje over heen zit? Want het folietje dat ik had ontdekt kreeg ik er zo af ( stond ook met zware letter op dat het er eerst af moet)Dus er zit er nog een?:open_mouth: Hoe moet ik dat er af krijgen?

Ik heb er nooit een tweede folietje afgehaald.
En ik ben ook zeker dat er geen meer op zit.
Ben met een aansteker eroverheen gegaan, en plastiek smeltdus