essence nail art

ik had laats van essence nail art stampy set gekocht zoiets als konad alleen dan goedkoper
alleen bij mij werkt hij helemaal niet heb verschillende nagelakken geprobeert maar dt help niet

heeft iemand hier nog meer problemen mee?

Ik heb het niet, maar wil het wel graag proberen - mag ik vragen waar je het hebt gekocht? ;k

Ja! Ik zag hem liggen en dacht ‘oeh die koop ik’. Zelf heb ik ook heel veel spullen van Konad en ik wilde het setje van Essence proberen om te vergelijken met Konad… en ik moet zeggen: Het setje van Essence is totaal waardeloos!! De scraper is slecht en je schraapt ook echt de imageplate kapot! De plaatjes op de imageplate zijn niet diep genoeg erin gegrafeerd dus de stempel pakt het plaatje niet op als je er nagellak op hebt gedaan. Heb alles(scraper, iplate, stempel) ook gebruikt in combinatie met Konadspullen(scraper, iplate, stempel, lakjes) en toen werkte de spullen van Essence nog niet. Waar ik wel tevreden over ben is de stempel. Maar dat is het enige… ik denk dat ik 'm terugstuur naar de fabriek… ookal was ie maar 3 euro.

ik heb hem toevallig gister gekocht…
en ik had meteen uitgeprobeerd.

maar bij mij doet hij het prima.ik had nagelak van essence zelf zo een dun lang flesje… en hij deed het meteen goed:o
misschien doe je wat verkeerd ofzo?

ik ga wel die echte van konad zelf bestellen binnekort is ook niet zo heel duur!dus ben benieuwd of dat nog beter is dan heb nu allemaal vlindertjes op me nagel en gewoon mooi:)

bij mij doet hij de ene keer beter als de andere keer:P

Bij mij doet ie het best goed,…
Je moet misschien proberen dikkere nagellak te gebruiken en bij elke nagel de schraper, stempel en plaatje schoonmaken?

wat voor nagelak gebruiken jullie dan?

je hebt er iid speciale nagelak voor nodig…
weet niet met welke nagelak je het doet?

ik had die van essence er heeel dik op gedaan echt een klieder boel:P
maar van konad heb je die speciale nagelak ze zijn 5 euro per stuk vind ik wel mee vallen hoe duur…!

misschien helpt dat?

ik heb hem een tijdje terug cadeau gekregen.
bij mij werkt die wel,
maar soms zijn de plaatjes niet helemaal goed erop.
ik gebruik het niet zo veel,
heb het pas een keer gedaaan.

ik wou 'm vandaag gaan kopen, goed dat ik ie er niet was leees ik nu :wink:
hij is dus blijkbaar neit zo goed?
dan bestel ik wel n Konad,

Lees hier twee reviews over de Essence Nail Art Stampings: hier en hier.

Goeie up…!

Ik ga het denk ook kopen, ik wou het al een tijdje proberen… en nu ik hoor dat het bij sommige van jullie lukt zou het bij mij ook wel moeten lukken :slightly_smiling_face:

Ik heb hem zelf ook, en ik vind het echt ZO waaaaardeloos , de ene keer werkt hij wel en de andere keer niet.
Het helpt wel als je een goede laag over het icoontje heen doet , maar je zou maar alle 10 je vingers met die stempels willen doen , dan ben je wel een dagje bezig.

:rage: :rage: