essence my skin .

Hebben ze ook dagcreme en werkt die goed? x

Ik vraag me nou af waar je die kan kopen, in onze kruidvat hebben ze die namelijk niet! Alleen maar make-up, dus waar is het nog meer te krijgen?

Ik vraag me nou af waar je die kan kopen, in onze kruidvat hebben ze die namelijk niet! Alleen maar make-up, dus waar is het nog meer te krijgen?

^^
Staan ze niet bij gezichtsverzorging dan? Daar heb ik ze bij onze kruitvat namelijk wel zien staan, en ook nog ergens op een display in de winkel

Hmm ik ben het nooit tegen gekomen… bij ons staat gezichtsverzorging per merk zeg maar. Dus Olaz, kruidvat, garnier etc. heeft allemaal eigen rek zeg maar. En bij essence staat alleen make-up en wel die coversticks van pure skin maar ik zie nergens de gezichtsverzorging staan! Maar ik zal nog eens goed rondkijken, bedankt voor de tip!

ze hebben het waar ik werk, maar hier in het dorp niet.

Ik up even een oud topic, want ik heb de blauwe met komkommer & limoen gekocht. Ga hem morgen proberen, maar was alvast wel benieuwd of er nog meer meningen zijn :’)

Nee ik ben dat nog nooit tegengekomen. Heb er wel altijd naar gezocht want ja het valt te proberen.

Ik heb ook die tonic en die creme en hij werkt heerlijk!