essence my skin .

ik heb daarnet de crème van essence my skin pomegranete & bamboo gekocht (de roze). heeft iemand hier ervaring mee ? ik dacht hij is maar twee euro valt te proberen ? maar werkt ie ook echt ? dan heb ik namelijk alvast een idee (:

Ik heb die met komkommer en limoen, superfijn en trekt vrij snel in, je huid word er niet plakkerig van. Ik heb ook die tonic met bosvruchten en granaatappel, die is superfijn. En ik heb de demakeupdoekjes met granaatappel , die werken ook heel goed!

mooi^^ ik wou ze misschien ook kopen :wink:

oke mooizo . ik had met die van komkommer ook een masker gekocht . weet je misschien of die ook goed werkt ?

Ik heb vandaag de Bamboo en granaatappel removerdoekjes gekocht.
Werkt dat een beetje? Met waterproof make-up?

weetje wat ik me afvraag… jullie hebben het allemaal gekocht, dan hoef je het toch niet te vragen, maar gewoon uittesten??

Als je het toch al gekocht hebt, probeer het dan zou ik zeggen :’)

goeie tips ,
ik ga vanavond evn kijken of het bij ons al is :slightly_smiling_face:
denk dat ik dan een nacht creme ga doen ( als die er is )
want mij vichy nachtcreme is net op en als ik een creme van 2 euro kan krijgen die ook nog goed is wil ik dat liever :wink:

^idd

maar ik heb het niet gekocht want mn huid is heel gevoelig en zelfs bij sommige producten die voor een gevoelige huid zijn (nivea bijvoorbeeld, die is echt slecht en doet pijn!) doet het nog pijn… dus ik dacht; dan zal essence al helemaal niet werken :slightly_smiling_face:

heb gehoord dat hij heel goed werkt :grinning:

er is toch ook een speciale lijn voor de vette huid? werkt die ook goed?

@ lotttttte;
ja pure skin . ik heb geen ervaring maar ik heb wel goede dingen erover gehoord.

WE ALL LOVE ESSENCE.

<3

Ik heb de wasgel met komkommer en die vind ik eigenlijk ook wel fijn, niet dat die iets extra’s doet voor mn huid maar hij maakt me gezicht gewoon schoon zonder uit te drogen

Mm, hierover moet ik wel zeggen dat ik de creme niet zo fijn vind. Mischien voor een heeeeeeele vette huid, maar als je een gecombineerde huid hebt, of maar een beetje last van onzuiverheden en een vette huid, moet je hem niet kopen.
De lotion is dan wel weer heel erg fijn(:

Ik heb de mattifiërende creme… Ruikt goed, smeert goed, piekt alleen een beetje en werkt voor geen meter x)

Ik ga zo even m’n make-up ermee afhalen en zal gelijk even zeggen hoe ik het vind.

Ik heb de paars/roze mattieferende creme, ehm ja. Het doet niet veel voor mijn huid behalve een beetje glad maken :wink:.

Oke ladies,
het werkt echt heel goed! =D
Al m’n make up ging er heel makelijk af. Binnen een minuut was ik klaar.
Ik had mascara, waterproof oogpotlood op en in m’n oog en oogschaduw op.
Je kan zelfs met het doekje op je waterrand en dan irriteerd het niet.
En m’n gezicht voelt best zacht. Het ruikt ook nog wel lekker (:
Conclusie: Kopen!