Essence my skin intensively caring cream verwijderen?

Hoi,
ik heb in een tijdschrift my skin intensively caring cream gekregen als proefdingetje. Nu heb ik hem opgedaan, en ik vraag me af of je hem nou als reinigingscrème moet gebruiken en na het opdoen even moet laten intrekken en verwijderen, of dat je hem onder je make-up gewoon op moet houden.
xxx

het is toch een dagcreme ? of niet ? ;$

ja, volgensmij is het een dagcrème!

maak een einde aan de droge huid met intensieve verzorging van essence my skin! deze nieuwe gezichtscrème verzorgt de dorstige huid 24 uur lang, herstelt de elasticiteit en geeft energie. granaatappel & bamboe zorgen voor een vochtboost zodat de huid niet uitdroogt. om de dag zorgeloos te beginnen, bevat de crème bovendien uva/uvb filters die uw huid beschermen! geniet van een intensieve verzorging en een zijdezachte en stralende teint!

dit staat er op de website, ik weet niet of het dagcreme is.

Ja die heb ik ook, is een dagcrème (:

Als het goed is, is het een dagcreme hoor…

en een dagcreme mag je de hele dag ophouden of niet? ik heb er namelijk geen ervaring mee :stuck_out_tongue:

ja is dagcreme ! ja gewoon de hele dag en dan voor dat je gaat slapen/ douchen zeg maar, dan gaat het er vanzelf af met de douche, anders doe je het met een washandje eraf ! :wink:

dagcrème hoef je niet van je gezicht te halen…

ok thanks :slightly_smiling_face: