Essence My Skin huidverzorging

Hoi meiden ,

Kennen jullie essence my skin ?
Het zijn allemaal producten die niet meer dan 2 euro kosten volgens mij .
Ik heb zelf de toner en vind m erg fijn .
Heeft iemand ervaring met de 4 in 1 reiniger ?
Of een ander product ?
Dit zijn de producten :

http://1.bp.blogspot.com/-TG7EVPSCL7s/TZ812E72w9I/AAAAAAAABX4/nB0wYGm0rMU/s1600/pers6.jpg

Ik heb dus die paarse fles :slightly_smiling_face:

Hmmm nee, ik ga liever voor de wat betere merken, aangezien mijn gezicht belangrijk is.

Ik was aangenaam verrast door dit gamma! Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik voornamelijk high-end en mid-end maar deze producten zijn eigenlijk echt prima te doen! Ik vond de dagcrème van de komkommerlijn erg aangenaam en verfrissend en ook de cleanser uit dezelfde lijn is een aanrader! Ik vind dit gamma aangenamer dan de nivea en garnier verzorgingen!

Mm ik geef liever meer geld uit aan gezichtsverzorging, aangezien mijn huid gevoelig is.

Ik zou het nooit gebruiken, omdat ik een ‘ingewikkelde’ huid heb (droge wangen, vette T-zone,…). Gezichtsproducten moeten altijd mid/high-end zijn…Maar dat hangt af van de persoon.

(beetje offtopic_ : welke gebruik jij? Ik heb ook een gevoelig huid en ik heb nog niet echt iets heel aangenaams gevonden.

Ik heb trouwens ook nog de ‘intensive’ creme gehad . Werkt prima . Ik heb zelf een normale huid maar wel een beetje een vette T-zone , maar het werkt prima :slightly_smiling_face: Ik heb zelf geen reiniger hiervan , maar 1 van The Body Shop / Yes to cucumber

^ Je moet echt even de naam van het merk negeren en ze gewoon proberen. Alle cleansers zijn helemaal SLS-vrij. Ik heb de dagcrème deze zomer één maand gebruikt en ik hield er geen puistjes of wat dan ook aan over.

Even denken,
Links onder de creme is een goede creme als nachtcreme, overdag zou ik hem niet gebruiken omdat er een te grote hoeveelheid glitter inzit. Ik zat helemaal onder!
De cleaning gell linksboven is niks mis mee.
De roze tube in het midden zorgt voor irritatie bij mij. Waar ik het masker op had kreeg ik een brandend gevoel gevolgt door rode huid.

Waar ik wel fan van ben zijn de reinigingsdoekjes die je rechtsboven hebt staan. Deze werken goed.

@ Goldenkiller : Mij huid is semi-gevoelig en ik vind dr.Hauschka en Lush wel fijn :slightly_smiling_face: Kenzoki is mijn favoriet maar dat is wel high-end, als in : Je besteed 3maandelijks toch wel rond de 100 euro aan gezichtsverzorging.

Ik ga even kijken dan, ja Lush heb ik zelf ook een aantal producten, maar ik ga dan even bij Kenzoki kijken, geld is niet echt een probleem aangezien mijn moeder bereid is om veel uittegeven aan gezichtsverzorging,

Nou niet lullig hoor noest dat 100 euro uit geef aan gezicht producten. En daarbij ik heb nooit ergens last van geen puistje niks. Heb wel een rood vlekje maar dat zit er al jaren(geen idee wat ik daar aan kan doen) allee bij me neusvleugels is het iets vet…

ik gebruik de komkommer facewash en die heb ik al 3x opnieuw gekocht :blush:
haha, dus ik vind hem heel fijn, sinds ik hem gebruik zijn mijn puistjes echt verminderd.
Ik wil ook graag de tonic proberen omdat ik daar ook veel goede dingen over heb gelezen maar die is de hele tijd uitverkocht in dek kruidvat waar ik kom.

De toner is heel fijn ! En hij ruikt echt heeerlijk

Ik heb de blauwe en roze moisturizers (in die potjes) geprobeerd. Ik vind ze allebei niet slecht, maar vind ze ook niet echt fijn. Ik merk er eigenlijk niets slechts aan, maar het feit dat ze toch zo goedkoop zijn geeft me er geen geweldig gevoel bij. Dus ik zou ze niet nog een keer kopen.

Ik heb een oranje potje met dagcrème en ik vind hem wel fijn. Maar iedere huid is anders en iedereen heeft een andere mening.

de productjes die ik al gekocht heb:

• pure skin 4 in 1 cleansing cream (blauwe tube)
  • pure skin toner + powder
  • pure skin anti spot gel
  • my skin cleansing gel (groene/blauwe tube met komkommer)
  • my skin cleansing cream (roze tube)
  • my skin refreshing toner (paars flesje)

omdat ik niet echt een probleem huid heb, heb ik ook niet echt dure producten nodig om mijn huid zuiver en gezond te houden. zolang ik mijn make up elke avond verwijder en deze producten gebruik, ben ik tevreden over het resultaat. enkel over de anti spot gel heb ik zo nog mijn twijfels … :slightly_smiling_face:

^Ik heb de pure skin anti-spot gel en ik vind hem best fijn! Je moet het minstens 2x aanbrengen voor kleine puistjes (van die grote geïnfecteerde iets meer) en dan is het wel weg normaal :slightly_smiling_face: Ik heb ook de eye roll-on cooling ding *weet de naam niet meer goed haha*, maar die ga ik toch niet meer aankopen want het heeft niet zoveel effect. Het verfrist wel, maar je ziet geen verschil.

^Daar is zo’n cooling eye roll-on ook niet voor bedoeld, hij moet gewoon verfrissen.

Ik heb de moisturizing cream gel, mattifying cream en de anti-spot moisturizer. Yup, ik ben er tevreden mee, het doet genoeg voor mijn huidje.

@Nagisa; hm, nu dacht ik echt dat ze dat beweerden op het doosje?