essence mineral foundation

heeft iemand de minerale foundation van essence al geprobeerd? hoe vonden jullie hem en is hij beter dan gewone foundation (vloeibare enzo)?

als iemand ooit al eens andere minerale foundation geprobeerd heeft is die van essence dan evengoed, minder goed of beter? en zijn er ook nog andere merken die gewoon mineral make up in de winkel verkopen? (niet die van l’oreal dies blijkbaar nep)

groetjes! :couplekiss_man_woman:

Ik vind hem erg fijn. Hij is niet zo dekkend als een vloeibare foundation, maar voor mij perfect voor een normale doordeweekse dag!

ik vind em heel fijn, ik krijg een dezer dagen nog andere minerale foundation binnen en dan kan ik vergelijken, maar hij is zn prijs zeker waard :slightly_smiling_face:

zou nogal erg zijn als het niet zo was want hij kost maar 2.99 dacht ik :stuck_out_tongue:

ja ik heb het idd een beetje scheef geformuleerd :stuck_out_tongue: ik bedoelde dattie voor die prijs echt goed werkt bij mij haha

Weet iemand trouwens of er ook nog andere (niet uberdure…) merken zijn die minerale make up gewoon in de winkel verkopen? Niet die van l’oreal want ik heb gehoord dat die niet zo goed is en eigelijk ook niet helemaal mineraal is?

Is die van L’oreal dan echt niet goed? Of is er iemand die ze allebei heeft en welke is dan de beste?

Nou volgens Mascha (zij heeft een hele hoop maar allemaal uit amerika) voelde het poeder van l’oreal helemaal niet als de make up die zij heeft en zou het ook maar voor de helft mineral make up zijn en voor de rest gewoon poeder ofzo dus niet echt beter dan gewoon poeder… tis dus nep blijkbaar :slightly_smiling_face:

minerale makeup is nog niet echt doorgebroken in nl, er zijn iig weinig merken die het hebben.
Op internet kan je wel veel bestellen.
http://madminerals.org/
http://www.everydayminerals.com/
http://www.fyrinnae.com/
Op EM kan je een testpakketje aanvragen, gratis. Je betaalt wel 4 euro verzendkosten.

ja heb ik ook al van gehoord maar als er mensen zijn die het kunnen vergelijken en die van essence is even goed kan ik hem gewoon in het kruidvat shoppen in plaats van uit amerika te halen :wink:

Ik heb hem!

hij is echt super mooi op je huid

Loreal heeft je echt een poeder hoofd!

echt een fijneee.

ik heb hem niet,

nog iemand die er wat van weet? :roll_eyes:

wat wil je weten dan?

Die van essence is echt heeeeel erg goed! Ik heb vaak last van een beetje blauwe wallen en met een klein beetje pure mineral poeder eroverheen en het helpt echt! Heb heel veel foundations geprobeerd maar dan krijg je toch een beetje en neppe huid. Bij Essence heb je daar geen last van :wink:

Ik vind hem echt super, voor een normale doordeweekse dag is hij perfect en hij is helemaal niet duur! :grinning:

Ik vind m heel erg goed xD

worden littekens van puistjes goed gedekt door foundation? dat je ze niet meer ziet? want ik heb namelijk heel veel littekens, egt erg, me hele gezicht zit er onder:P het lijkt net of het puistjes zijn… :frowning_face:

Hey, ik vind hem eigenlijk niet zo fijn. Ik krijg er irritatiebultjes van, maar heb dan ook een gevoelige huid. Verder vind ik de kwast nogal ‘hard’ aanvoelen. Verder is het wel de moeite om het te proberen, voor die prijs! Op elk huidtype staat het toch anders :wink: