essence magnetics nagelak

Hoi!
Deze namiddag heb ik in het kruidvat 2 magnetics nagelakjes en de magneet van essence gekocht toen ik deze wou uittesten werkte het bij mij helemaal niet. Ik heb het gebruikt zoals staat op het doosje maar toch werkt het niet.
Heeft iemand misschien ervaringen met de magnetics nagelak? Werkt hij bij jullie wwel of ook niet? Of weet iemand misschien wat ik eventueel fout zou kunnen doen?

up

Same here, heb er 2 en ze werken voor geen meter >_<

vind het ook zo raar mijn vriendin heeft het ook en bij haar werkt het wel

bij mn vriendin werkte het ook voor geen meter…

Ik heb het niet, dus bij deze een upje ^^

Hier is al een topic over, op youtube intypen en je krijgt filmpjes met hoe het moet en tips.
Bij mij werkt het btw el! :slightly_smiling_face:

dat had ik ook bij crack, bij mn vriendin werkte hij heel goed bij mij voor geen meter.

@ROBSESSEDD:crack werkt bij mij alleen de zwarte :slightly_smiling_face:
@xNaillover: ik heb gezocht bij de zoekfunctie en ik vond hier toch geen topic over maar maakt niet uit en ik heb al filmpjes bekeken op youtube maar die waren niet echt helpvol

Oh, nja ik heb toch al ooit in een topic gereageerd hierover, maar maakt niks uit. Oké, bij mij hielp het wel, sorry en succes verder :slightly_smiling_face:

^dankje :slightly_smiling_face:

Bij mij hielp het ook al niet ! ;o

Weet iemand dan misschien een merk waarvan de magnetics nagelak wel beter werkt?

Ik heb ook die magnetic nagellak , bij mij zie je het wel maar niet echt goed ofzo.
Upje!

komt door de magneet die niet goed werkt. als je een magneetje hebt voor bijv op de koelkast moet je die maar eens proberen. werkt beterr

ik heb er 3, de bruine en zwarte willen wel, maar de grijze niet. Het ligt bij mij dus aan de lakjes denk ik.

Pupa stond laatst een review over op de hoofdpagina, die werken dus wel neem ik aan.

Ik heb een zilveren,en bij mij werkt ie gewoon. Je ziet het misschien inderdaad niet erg goed, maar ik vond het bij mij redelijk goed werken voor zo weinig geld. Maar ik zou gewoon misschien een andere nagellak kopen, of een ander magneetje proberen.

Ja, ik heb er een aantal. Het streepjesmagneet doet het alleen bij mij, die nieuwe(sterretje) doet het niet. Ik houd het magneet gewoon zoals je hem moet houden, vrij dicht tegen mijn nagels, wanneer ie nog nat is natuurlijk. En dan wacht ik een halve minuut en dan heb ik een leuk streepjesdesign.
Claires heeft ook magneetlakjes zag ik vandaag.

^met de claires nagelak heb ik ook niet echt goede ervaringen eigenlijk