Essence magic liptint

Heej :slightly_smiling_face:

Ik kocht vandaag deze lipbalsem, hij was maar 1 euro en ik had er eentje nodig dus ik dacht: waarom niet? ^^
Het was gewoon transparant.
Ik doe het thuis op, en iets later zijn m’n lippen opeens veel rozer! Blijkt dat erachter op staat: Colours your lips after applying. Dus het kleurt je lippen nadat je het opgebracht hebt.
Heel grappig!
Hebben andere mensen dit ook gekocht? :slightly_smiling_face: Zo niet; het is echt een aanrader! Met lipgloss of lippenstift wordt het al gauw zo nep, dit ziet er heel natuurlijk uit!
Foto:

http://img105.imageshack.us/img105/6675/essencdal6.png

xxx

haha wat grappig!
ziet er mooi uit ja. als het maar 1 euro is ga ik het misschien ook maar 's kopen^^

GAAF! :grinning:
Ik wil em ook hebben!! :wink:

Ah, wat leuk! Kga ook eens kijken! :grinning:
Kheb em btw nog nooit gezien bij ons. Maargoed…

waa leuk !!
hebben !

ah wat grappig joh!!
ziet er ook heel schattiguit

word het niet té roze dan? of gewoon normale tint

Leuk^^ Dat wil ik ook, dat spul voor 1 euro!

Hihi, vet grappig spul dan :stuck_out_tongue:

ohh wat gaaf die wil ik ook :open_mouth:

voor 1 euro ist altyd wel te proberen he…ik heb vanmezelf al wat roze/rode lippen dus zou t iig niet zo nodig hebben.

vett! die ga ik ook kopen! xD
Essence is zo’n leuk merk! ze hebben het nu ook uitgebreid met allemaal schoonheidsproducten. zoals nagellak remover… make-up pads, & ik heb gister vet lekker-ruikende handcreme gekocht. maar 1 euro! en van die make-up pads ook 1 euro…

vet cheap…

Die is echt leuk!
waar kan je die kopen?

@ Ann__14
Jaa, dat klopt. Nu issie 50% korting :wink:

En je kunt hem kopen bij 't kruidvat!

Jaaa die heb ik ook gekocht, ik baalde er wel een beetje van eigenlijk, want ik wou gewoon een transparante lippenbalsem. Bij mij wordt ie meteen knalroze!

dank je, dan ga ik deze week eens kijken!

:@ essence hebben ze bij ons niet!!

Essence vind ik super, het is niet geweldige kwaliteit maar wél hele leuke dingen die echt supergoedkoop zijn…

He, heb laatst een paar keer op de internet site van Essence gekeken, en deze niet eens gezien daar, ook niet in de winkel, moet ik volgende keer toch eens beter opletten dan :slight_smile:

Já, kheb em gekocht! Hij is echt leuk/fijn! Hihi :slightly_smiling_face:
En dat maar voor 1 euro! :grinning: