essence lipgloss droogt uit?

ik heb laatst snel een liglossje gekocht bij essence. (voorheen gebruikte ik of kiko gosh light n shine mac lipstick of maybelline colorsensional. ) maar nu heb ik er een van essence bij de stay with me , en sinds ik die gebruik drogen mijn lippen heel erg uit. vervellen ze echt eel erg. en scrubben heb ik gedaan , helpt niet. en lipbalm maakt het erger ! :frowning_face: wat kan ik nu doen? iemand anders hetzelfde probleem?

ik heb Shine XXL van essence ofzoiets, die is echt heel fijn .d

Ik heb gehoord dat je met een aardbei over je lippen kunt ‘scrubben/wrijven’. Geen idee of het werkt, maar het is het proberen waard toch?

Neeee de aardbeien zijn net op :frowning_face: werkt het ook met bosbessen bananen of sinasappelen? haha ;p

Aarbeien inderdaad. Anders gewoon even een tijdje een lipbalsem gebruiken.

Labello, vaseline enzo werken allemaal niet bij mij. Het enige wat werkt is blistex!

labello werkt ook niet bij mij… maar blistex ga ik proberen :slightly_smiling_face:

shit ik heb hem net gekocht haha,
hopen dat mijn lippen bij mij dan niet uitdrogen…
maar upje voor jou! ik zou het ook niet weten…

heb nu blistex gebruikt. helpt idd een beetje maar mn lippen zijn nogsteeds hard gevoelloos en droog :frowning_face:

dan moet je maar meer water drinken, en elke avond een dikke laag vaseline

Ik vind die lipgloss juist heel fijn!

heeft iemand anders last van dit probleem> want misschien is het niet die lipgloss. en zijn het gewoon mijn lippen. dan kan ik m gewoon weer gebruiken :slightly_smiling_face:

Sowieso 24/7 lipgloss gebruiken is niet goed. Daar kunnen je lippen onder leiden ja. Gewoon af en toe niks opdoen of gewoon die gekleurde vaseline gloss.

Ik heb er geen problemen van. :stuck_out_tongue:

Mijn lippen droogt hij niet uit. Als je altijd lipgloss op hebt raken je lippen eraan gewend en worden ze lui.

Juist geen vaseline gebruiken! dat legt een laagje op je lippen en sluit het af. Uiteindelijk worden je lippen daar juist alleen maar droger van!
je moet een lippenbalsem zonder minerale olien nemen bijvoorbeeld van de Lush.