♥ Essence 'circus confetti'

Ik ben echt wanhopig op zoek naar dit nagellakje, maar ik betwijfel eigenlijk of hij nog in de schappen ligt. Zijn hier toevallig mensen uit Utrecht die dit nagellakje pas in de winkel hebben zien liggen en zo ja, in welke kruitvat precies? Of is er iemand die toevallig een potje voor mij wilt kopen? Ik vergoed alle kosten natuurlijk.

http://www.beautynailsfun.nl/wp-content/uploads/2011/12/045.jpg

Ik wil deze ook zó graag, maar ik heb hem nog nooit ergens gezien.

Hehe ik heb hem, maar heb hem niet hier gekocht, volgens mij is hij hier ook niet.

Ik dus ook niet ):

hier hebben ze hem wel in het goud, maar deze heb ik idd ook nog nooit ergens gezien !

Ik heb hem heeel lang geleden al gekocht (in Nederland gewoon) Maar bij ons is hij gewoon nog verkrijgbaar DENK ik.

Jij bofkont.

Heb je hem van een website vandaan dan?

Toen ik ze zag heb ik meteen 3 potjes ingeslagen, maar ik zie ze ook niet meer bij ons liggen!

Ik heb hem! In Gouda is die te koop, dus zal vast ook wel in de grotere steden zijn zoals rotterdam etc…

http://www.swatchandlearn.com/wp-content/uploads/2011/09/OPI-Rainbow-Connection-Swatch-Review-OPI-Muppets-Holiday-Collection-Swatches.jpg

Opi had trouwens ook zo’n soort lakje, uit de Muppet collectie. Misschien kun je deze nog ergens op internet vinden, als de kruidvat geen optie meer is.

Ik heb 'm ook, echt super leuke nagellak.
Hier bij ons in België heb ik 'm ook niet meer zien liggen tegenwoordig…
Kan je 'm misschien niet ergens online verkrijgen?

Nee, ik heb hem bij een drogisterij in Duitsland gekocht, vlak over de grens (ter hoogte van Enschede ongeveer).

Bij ons in het dorp issie er echt volgens mij nog hoor, maar ik durf je geen zekerheid te geven…

Maar hij is idd heel mooi, ik draag hem altijd met heel licht paars eronder! :slightly_smiling_face:

oeeeh, die zou ik ook wel willen :slightly_smiling_face:.

Ik heb hem volgens mij heel vaak bij ons bij de kruidvat gezien, maar ik kan het me ook verbeelden. Als ik weer eens het dorp in ga (wat nog even kan duren aangezien ik heel ziek thuis lig) wil ik 'm wel voor je halen, als je 't dan nog nodig hebt :p.

Ik heb hem ook;P Maar ik heb hem wel een tijdje geleden al gekocht…

Waar precies? :slightly_smiling_face:

Hier in Amersfoort lag ie nog, maar vind hem niet mooi.
Even zoeken dus nog.

Ahaus!