Essence BB cream of Catrice BB cream?

Ja heeft iemand van jullie de BB creams al uitgeprobeerd?

Zo ja welke is fijner die van Catrice of die van Essence?

Ik weet niet of hier al een topic over is maar ik kon er geen vinden met de zoekfunctie, maar anders wil je dat topic dan even linken naar mij en deze sluiten?

Dankjewel alvast,

.

Ik vind die van catrice, van de bb cream van essence werd ik oranje!

Ik zou voor catrice gaan.

Op de site van beautylab staat een artikel. Zij had ze allemaal getest van essence en catrice. Ik zou daar eens gaan kijken :slightly_smiling_face:

Bij beautylab op youtube vond zij de catrice bb cream beter! Ik zou gaan voor catrice, omdat ik daar geen verstand van heb en zij zei dat hij beter was :’)

Sowieso BB cream van Catrice! Ik gebruik hem al een paar weken en hij bevalt me erg goed! Hij is precies mijn kleur (heb een gele ondertoon) en blijft de hele dag zitten.

Catrice! Essence maakt oranje… Ook is die van Catrice best dekkend, maar niet dat je een plamuurlaag hebt. Toch is t meer een foundation met verzorgende bestanddelen dan een bbcream, dat merk je toch…

Catrice, heeft meer kleuren waardoor je minder kans hebt dat je met een wortelface rondloopt. :’)

garnier xD

die van catrice vind ik heel erg stinken!

essence maakt je gezicht oranje ;o

Catrice inderdaad.

Ik heb de BB cream van Catrice in 010. Dekt goed, geen plamuurlaag en het is precies mijn kleur. :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Ik heb die van essence en ik vind hem prima

Ik heb die van essence en vind hem best goed… Heb dan ook de bijpassense poeder er bij en daar word het wel beter van… Vind hem niet helemaal goed smeren maar dat vind ik van alle essence producten.

Hoeveel kost die van catrice!? :grinning:

Ik zou voor Catrice gaan. Dat is gewoon een fijn merk :slightly_smiling_face:

Catrice

Ik gebruik die van Catrice! Hij is -volgens mij- rond de 4-5 euro bij Kruidvat :grinning: