Esmee Denters

Kennen we haar al?
Ik zat net beetje naar de tv te luisteren en oppeens hoorde ik de stem van Esmee Denters.
dit is een meisje van 18 jaar en jawel afkomstig uit nederland en ze heeft een stem!

kijk eens op haar site
http://www.esmeezone.com/?page_id=47

en eerlijk zeggen! ze zingt echt goed!
een nieuw aankomend talent misschien?

ZIJ IS ZOOO GOED! <3

Check Youtube.com en dan Esmée Denters.
Zeker nieuw aankomend talent! ×x :slightly_smiling_face:

Jaa ik zag het vanmorgen op het Jeugdjournaal (A) Grappig, bekend via internet!

Wooow ze is super goed ! :astonished:

ze ken wel goed zingen ho0r

bij het 1e clipje dacht ik ze playback maar dat 3e clipje lijk wel beyonce

egt goed kon ik da maar:)

haha ja lijkt wel of ze playbackt soms he :stuck_out_tongue:

Ik hoorde het ook net op tv. Vind het wat zoutloos en al die riedeltjes immens irritant.

Maar, ze kan wel zingen…ze heeft potentie. Echter, Tears in Heavon van Eric Clapton weet ze wel even goed te verneuken met dat R&B sound. Maar daar gaat het niet om :slightly_smiling_face:

Ik vind dat ze echt vet goed kan zingen(H). Lijkt me echt wel gaaf als je zo wordt uitgekozen!

Ik vind dat ze ook heel mooi kan zingen, maar soms doet ze, als het een langere noot is, een beetje bibbering erin fsoo… dat vind ik minder… Echt wel lef als je zo op internet zet !

Ze is ontdekt op youtube

Ja ik had het van een vriendin gehoord, ze heeft echt een mooie stem! Dat word nog wat!:smiley:

Omg ws zou ze bij xfactor er in de eerste ronde al uitleggen om een domme reden :stuck_out_tongue: terwijl ze wel kan zingen

WOW egt mooi!!
super!! :grinning:

die gaat het echt maken hoor!!

cker weten dat ze niet gwoon playbackt?
da’s egt goed! vet stoer:P ben jaloers(a)

Ze is goed, maar soms iets te veel vibraties!

Hmm ik vind het soms een beetje nep klinken… ze heeft een goede stem… maar moet nog veel oefenen…

WOW wat een stem !

Jaaaaa, ik ken d’r. Is een vriendin van een vriendin van mij!

wow ik kreeg serieus kippenvel:/

Ik hoorde het ook van een vriendin, maar ik hoorde hier net pas een liedje van dr. Weet je hoe goed :open_mouth: Alleen 1 liedje, dsa minder maar voor de rest super goed