Eskimo/ Vertical Labret piercing.

[i]Ik typ deze topic even snel voordat ik naar school ga.
Ik wil misschien wel een Eskimo/ Vertical labret piercing…
En ik heb simpelweg wat vraagjes voor de mensen die er een hebben … Want volgens mij is het namelijk niet niks.

Doet het piercen niet vreselijk pijn?
Kan je de hoogte zelf een beetje kiezen?
Ik wil hele kleine bolletjes, is dat mogelijk?
Wat voor een ‘naverzorging’ moet eraan te pas komen?
Zijn er vervelende gevolgen, zoals bijvoorbeeld voor eeuwig een gat in je lip ore something?
Heelt het snel?
Word je lip dik?
Alvast bedankt, [/i]

ik heb geen eskimo, maar 2 off centre’s…

• piercen deed geen pijn
  • je kan zelf bepalen waar je hem wilt, ze zetten eerst stipjes met een stift
  • ja, kleine bolletjes kunnen ook
  • gewoon elke dag even goed schoonmaken met unicura zeep en je mond spoelen - met mondspoeling die je bij de piercer wel kan krijgen
  • dat hangt natuurlijk van die persoon af, of die goed en hygienisch gepierced is etc
  • bij mij wel, verschild per persoon
  • bij mij niet, verschild ook per persoon

Ja die offcentre wil ik ook misschien wel, maar ik wist via een vriendin al een beetje hoe dat ging. Toch bedankt (L).
Ik zoek echt iemand die een Eskimo heeft.

Ik vraag me altijd af hoe mensen daarmee zoenen…

ik heb zelf een monroe, kleine bolletjes kunnen wel maar zoiezo eerste 6weken niet.
als naverzorging moet je zeep gebruiken-ik heb niet gebruikt, was allergisch, niks gebeurt.-
het heelt snel en je lip is zo’n 3 dagen dik(de vriendin van mn broer heeft een eskimo) piercen deed niet vreselijk veel pijn zegt ze en de hoogte bepaal je idd met stippen.
oh en als je het eruit haalt groeit het idd niet prachtig dicht.
ze had boven ook een eskimo en daar zie je de littekens van
een vriend van me had een lippiercing en daar zie je t gaatje na 2 jaar nog.

sommige piercingsshops zetten ze niet omdat ze snel uitgroeien, en veel die ik heb gezien zagen er ook niet zo best uit.
wilde er vroeger ook één, blij dat ik er vanaf heb gezien.

Nou als ik deze verhalen hoor, denk ik dat ik dan toch maar voor de Off Center ga, ik vind hem wel echt heel dope. Maar ik wil geen misvormde lip als ik een jaar of 20 ben.

waar precies zit zo’n eskimo rond je lip eigenlijk?

.