Eskimo piercing

Nou ik wil dus een eskimo piercing namaken(wel aan de zijkant) . Ik heb nu bijvoorbeeld twee folie balletjes en dan vastgeplakt met labello, maar wie weet er betere manieren, want het laten schieten wil ik niet.

Waarom laat je het niet schieten??

blijf dat wel plakken? Als het eraf valt is ook zo dom wanneer ene voor je staat… en zowiezo lijkt het me heel fake uitzien foto?

Edit; ik heb trouwens geen idee…

Vastplakken met 1 seconde lijm? x]

wat is een eskimo piercing?

http://www.pleasure-bodystyle.de/media/doorway/27.jpg

Ik vind in het midden nog altijd het mooiste.

Maar goed, je wilt geen echte dus ik zeg; koop een nep piercing. s[/s]

lijkt me niet echt te doen om dat nep te doen eigenlijk? geen een piercing in mijn ogen… waarom niet gewoon zetten?

Die wat de TS als avater heeft.

oh okee, nou bij de speelgoedwinkel hebben ze van die plastic neppiercings… is dat niks?

Is dat niet ontzettend pijnlijk om te laten zetten? (Omdat het door je lip heen gaat. O__O)
Ik weet het, niet echt een motiverende reactie… ;/

Haha, ja dat denk ik ook :stuck_out_tongue:. Sommige mensen kicken op die pijn.

‘die pijn’ duurt sowiso maar een paar seconde dus daarvoor zou ik het niet laten :slightly_smiling_face:

Die piercing doet zo zeer, onderaan valt het wel mee maar als de naald door je lip gaat :crazy_face: vooral je lip zwelt egt zo erg op, net alsof je keihard geslagen bent

Nee je zal dom zijn om hem daarom niet te nemen. Waarom wil je eigenlijk geen echte? Mag dat niet van je ouders ofzo?

die moet je door je lip laten schieten, idd straks sta je bij je vriend ofzo valt dat ding eraf. :’)

laat het gwn zetten! zo’n nepding ziet er niet uit…
een vriendin van mij heeft zo’n piercing gezet met n veiligheidsspeld
dus ik hoop dat jij slimmer bent =D

gewoon laten zetten.
nep piercings zijn best lame
het doet niet zoveel pijn, het is wel een ranzig gevoel want je voelt dat ze eerst door je huid prikken en dan door het zachte in je mond. mijn lip was bijna helemaal niet opgezwollen :3 maar ja piercings voelen nooit echt prettig als je ze laat zetten, en pijn duurt maar even dus daarvoor zou ik het niet laten.

Hehe ga je alle piercing topics omhoog halen? ;3

ik vind het persoonlijk zonder om een echte piercing te laten zetten als je nog niet zeker weet of je er wel eentje wil
daarom mischien een nep-piercing?

Idd, beter dat je eerst nog ff nadenkt enzo. En daarna gewoon echt laten zetten.
Good luck!

Hoe piercen ze eigenlijk? Ja ik weet dat er filmpjes op YouTube staan, maar die durf ik niet te bekijken. xD