eryacne

ik heb opzich bestwel veel puistjes en ik ben ermee naar de dokter geweest en toen heb ik eryacne gekregen.
ik gebruik het nu een week en ik dacht dat het iets van 8 weken moet.
maar ik heb geen zin om dat voor niks te doen dus ik dacht misschien heeft iemand ervaring met eryacne?

Bij zulke dingen verschilt het altijd per persoon of iets werkt.
Misschien werkt het bij de een wel en bij de ander niet.
De enige manier om er achter te komen is het dus gewoon 8 weken te gebruiken.

jaa haha… ik heb het iets van 5 jaar gebruikt, maar heeft helemaal niet geholpen. Ik ben nou naar de dermatoloog geweest en die heeft me wat anders gegeven. Maar als het bij mij niet helpt wil het niet zeggen dat het bij jou ook niet helpt, want iedereen reageert er anders op he. Dus ik zou het wel blijven proberen, als het niet helpt krijg je misschien wat anders voorgeschreven.

Ik heb het idd ook gehad, het werkte wel dacht ik. Is alweer een tijdje geleden heheh.

ik gebruikte het, het werk echt !
alleen wel pas na 4 tot 8 weken.
niet alles is weg, maar je ziet wel verschil.
ik ga het nu weer gebruiken.

als je er echt vanaf wil zul je toch die 8 weken eventjes moeten volhouden,
ik had daar eeerst ook geen zin in maar die 2 maanden gaan toch best wel snel voorbij :grinning:
en dan als het niet helpt ken je altijd nog iets anders proberenn
success !

ik heb dat ook gehad, voor rosacea dat hielp wel

Heb ik ook gehad, maar werkte voor geen zak, kreeg er allemaal velletjes van… Kutspul.

Heb je er ook Differin gel bij?

ik heb 1 tubetje.
wat is differin gel ?
is dat om te ontsmetten ofzo?
ik gebruik eerst clearasil voordat ik het opdoe.

wat is dat ?

Je kan beter een goede reining enzo gebruiken, en geen clerasil, want anders ben je eindelijk van je puistjes af en dan zit je met zo’n uberdroge huid van je clerasil :slightly_smiling_face:

Bij mij werkte het na 2 weken volgens mij ;o
Ik kreeg ook allemaal velletjes maar dan gebruikte ik gewoon wat meer gezichtscreme op die plekken en nu is alles redelijk egaal ^^

ja ik zie nu wel een beetje verschil en ik gebruik het ongeveer 1,5 week nu.
en mijn huid wordt er ook droog van en ik gebruik dan iedere dag dagcreme,
maar werkt het dan niet minder ?

huidziekte, waardoor je heel snel rood hebt en bultjes en jeuk

http://www.rosacea-control.com/images/rosacea_mayo.jpg

dit alleen in wel iets mindere mate :wink:

Nou eigenlijk weet ik niet wat de effecten van eryacne alleen zijn omdat ik het samen gebruikte met 5% benzoylperoxide(eryacne overdag en benzoyl in de avond, want je mag de zon er niet mee in) maar ik denk niet dat het minder heeft gewerkt. Ik weet wel dat het heeft gewerkt bij mijXD

dankjewel allemaal. (:

Als het niet helpt kun je misschien om Inderm applicatievloeistof vragen?

is dat niet gewoon hetzelfde?