Ervoor gaan of..?

Hey meiden!

Ik zit ergens mee en ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Er zit dit jaar een jongen bij mij in de klas die ik wel leuk vond maar ik heb er niks mee gedaan omdat ik niet wist of we wel bij elkaar zouden passen. Maar sinds 2 weken zijn die gevoelens toch weer opgelaaid… Ik betrapte hem er toen ook op dat hij nieuwschierig was naar mij… Nu weet ik alleen niet wat ik moet doen… Ervoor gaan of laten rusten? Aan de ene kant vind ik hem heel leuk en zie ik ook wel dingen die we delen maar aan de andere kant is hij toch wel erg anders : Hij is.populair- ik normaal, hij gaat vaak uit- ik bijna nooit, hij heeft hele andere vrienden dan ik, hij is redelijk aanwezig - ik best rustig. Ik vind het gewoon moeilijk om te zien of ik er nu moet voor gaan…finish what i started…of dat.het verstandiger is om het gewoon zo te laten… In mijn gedachten weet ik.precies wat ik voel maar als ik het zo moet neerzetten is dat toch moeilijker…
Ik hoop dat jullie snappen waar ik mee zit en dat jullie me kunnen helpen!

Ervoor gaan? Waarom zou je het niet proberen? Er valt toch niets te verliezen?

Ga ervoor, als je dat niet doet ga je er spijt van krijgen!

wie niet waag wie niet wint ga er ervoor.
voor je het weet krijg je spijt.
geef hem gewoon de kans. :upside_down_face:

Ga daten met hem! Zo merk je ook of jullie bij elkaar passen en of het klikt. x

Dankjulliewel :slightly_smiling_face: ik weet dat jullie gelijk hebben. Ik hoop nu alleen dat hij het ook inziet!! en dat we de kans krijgen om elkaar echt te leren kennen!