Ervoor gaan of wegrennen?

Hai allemaal,

Ik ga al een tijdje met een jongen, we daten. Nou kwam een week geleden toch dat onderwerp van en zie je een relatie zitten, hij vroeg het. Dus ik zo jahoor ik vind je echt wel leuk genoeg om serieus meer door te gaan, toen ineens als een klap in me gezicht zegt hij, oh maar ik ben niet van de serieuze relatie’s. Hij merkte dat ik ervan schrok dus hij zei weet je we hebben het er volgende week wel weer over. Dat was dus gister, hij zei ja die serieuze relatie gaat er niet komen maar wat wil hij nou; hij wil dat we samen blijven maar zonder de stempel ‘relatie’ en ‘vriend en vriendin’. Hij zei ook dat t natuurlijk niet de bedoeling is dat we vreemdgaan, dus t is niet zo dat we alles kunnen doen wat we willen. Alleen nu is er dus 1 ding waardoor ik echt twijfel of IK dit wel wil, hij zei dat hij nog niet verliefd is en ook nog niet van me houdt… deed toch best wel pijn om te horen, en ook dat hij laatste tijd mij minder uit zichzelf appt omdat hij nu zo iets heeft van het zit goed ik hoef niet meer keihard me best voor haar te doen en dat hij gewoon niet gelijk aan mij denkt als ie wakker is, dit deed ook toch wel een beetje pijn toen hij dat zei. En ik denk dat veel al denken van ja hij doet het voor de seks, zelf denk ik van niet want 1 x toen we het bijna deden zei hij nee schat ik kan dit niet je krijgt spijt we moeten wachten. Wat vinden jullie moet ik hem vergeten of moet ik hem een kans geven want ik ben echt gek op hem…

Liefs

Persoonlijk zou ik afwachten, je zegt zelf dat hij ook zegt dat hij niet verliefd op je is plus je zegt dat je niet van die serieuze relaties bent en dat je twijfelt. Als je twijfelt zou ik het niet doen, pas als je het echt zeker weet.

Je kan ook tegen hem zeggen dat jij een relatie wilt en niet onofficieel iets. Dan ligt de bal bij hem. Als hij wat met jou wilt dan moet hij er echt voor gaan en anders niet. Dan weet je ook meteen waar je aan toe bent. Dat zal ik doen en hem dan even met rust laten, laat hem maar naar jou toekomen en als hij dat niet doet weet je ook hoe ver het is.

Wat een vervelende situatie zeg! Persoonlijk zou ik hem wel eerlijk zeggen dat jij graag wel een serieuze relatie zou willen. Ik zou het niet afkappen, omdat je echt gek op hem bent, maar ik vind wel dat hij nu initiatief moet gaan nemen als hij het echt wil, anders maak je jezelf helemaal gek.
Wil hij het echt niet? Dan is hij jou niet waard…

ja ik app hem zo, ik wil gewoon eerlijk kunnen zeggen hoe ik me voel, dat ik me rot voel over gister het is misschien zeikerig maar ik moet ook kwijt kunnen hoe ik me voel.

Hij zegt dat hij niet verliefd op je is, niet meteen s ochtends aan je denkt en niet echt meer moeite doet omdat hij je toch al ‘veroverd’ heeft. Jij bent blijkbaar wel verliefd en wil meer dan hij kan bieden. Lijkt mij persoonlijk dus niet de moeite waard.

Ik denk dat je hem gewoon moet vertellen hoe je erover denkt, afwachten en als je blijft twijfelen de ‘soort van relatie’ beëindigen

wat vaag allemaal van hem! en wat een rot situatie… lijkt mij niet de moeite waard. :expressionless:

wacht nog even af, als je niets hoort zou ik zeggen dat je duidelijkheid wil. is hij wel of niet echt verliefd en wil hij wel of geen relatie

Ik zou hem laten gaan!

Ja ik vertelde hem gister op app dat ik me heel rot voelde over dat ie me toch al ‘verovert’ heeft en dat hij niet gelijk aan me denkt. Hij zei van ja mop we hebben het daar volgende week wel over als we weer samen zijn omdat hij het liever uitlegt gewoon face to face en hij zei het komt allemaal vast wel goed mop en dat ik me echt geen zorgen moest maken, nja heb mezelf voorgenomen dat ik vandaag een keertje niet het gesprek begin.

Jij wilt duidelijk wel een relatie. Dus voor hem de keuze: een relatie of niets.

+1

Ik zou het niet doen hoor meid, ik vind het een beetje raar. Hij zegt geen relatie te willen maar toch niet vreemd wil gaan ofzo? Dan heb je het toch over een relatie. Hij moet juist trots op je zijn en jou het liefst als zijn vriendin willen, en anders zou ik hem laten gaan.

Wat is dit voor gezeik. Vreemde gast.