Hai allemaal,
Ik ga al een tijdje met een jongen, we daten. Nou kwam een week geleden toch dat onderwerp van en zie je een relatie zitten, hij vroeg het. Dus ik zo jahoor ik vind je echt wel leuk genoeg om serieus meer door te gaan, toen ineens als een klap in me gezicht zegt hij, oh maar ik ben niet van de serieuze relatie’s. Hij merkte dat ik ervan schrok dus hij zei weet je we hebben het er volgende week wel weer over. Dat was dus gister, hij zei ja die serieuze relatie gaat er niet komen maar wat wil hij nou; hij wil dat we samen blijven maar zonder de stempel ‘relatie’ en ‘vriend en vriendin’. Hij zei ook dat t natuurlijk niet de bedoeling is dat we vreemdgaan, dus t is niet zo dat we alles kunnen doen wat we willen. Alleen nu is er dus 1 ding waardoor ik echt twijfel of IK dit wel wil, hij zei dat hij nog niet verliefd is en ook nog niet van me houdt… deed toch best wel pijn om te horen, en ook dat hij laatste tijd mij minder uit zichzelf appt omdat hij nu zo iets heeft van het zit goed ik hoef niet meer keihard me best voor haar te doen en dat hij gewoon niet gelijk aan mij denkt als ie wakker is, dit deed ook toch wel een beetje pijn toen hij dat zei. En ik denk dat veel al denken van ja hij doet het voor de seks, zelf denk ik van niet want 1 x toen we het bijna deden zei hij nee schat ik kan dit niet je krijgt spijt we moeten wachten. Wat vinden jullie moet ik hem vergeten of moet ik hem een kans geven want ik ben echt gek op hem…
Liefs