Ervaringsdeskundige gevraagd

Hoi meiden,

Ik zit in het eerste jaar van de opleiding journalistiek en heb opdracht gekregen om een artikel te schrijven met een onderwerp naar keuze.
Mijn onderwerp is moeder- en dochterrelaties, ik ga dit schrijven in het format van de Linda. Nu het volgende ik heb jullie hulp nodig!
Ik ben namelijk op zoek naar meiden die hun relatie met hun moeder direct kunnen plaatsen in één van de volgende hokjes:

• Vriendinnenrelatie (duidelijk)
  • De tegenpolenrelatie (duidelijk)
  • De overbezorgde moeder (OVERduidelijk)
  • De kritische relatie (De moeder gaat er puur op uit om haar eigen denkwijze aan haar dochter op te dringen. Wel of geen gelijk, het gaat erom dat moeder geen begrip toont, niet open staat voor de visie van haar dochter en eigenlijk min of meer eist dat dochter haar visie overneemt).

Je mag hier een reactie geven met uitleg hoe de relatie in elkaar steekt of mij noten als het je leuk lijkt om mij te helpen.
In ieder geval alvast bedankt!

Liefs

uchuu sorry.

i

Nou, ik heb een vriendinnenrelatie met mijn moeder (: Meestal kunnen we wel goed met elkaar opschieten enzo, maar af en toe is ze wel overbezorgd S:

Succes met je opdracht!
Up!

Geen van die 4.

Bij mij is het een crisisrelatie…

En de 2de en de 4de

Ik en mn moeder zijn elkaars tegenpolen, ik hoop ook nooit zo t worden zoals haar, maar er waren ook nogal wat problemen eromheen… dus kweet niet of ik hulpzaam kan zijn:P

Nou ik en m,n moede hebben een goeie band en shoppen weleens samen en ik kan goed met haar praten, maar soms is ze echt te te bezorgd als ik 5 min. te laat van school kom raakt ze in paniek en gaat ze naar school bellen.

De relatie met mij en mijn moeder is te omschrijven als ‘We kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar’ naja niet een van die 4 dus!