Ervaringen Zoeva Kwasten

Hey meiden,

Ik wil graag op www.zoeva-shop.de make-up kwasten bestellen. Wie heeft er ervaring met de basicset, de oogschaduwkwastenset en de losse kwasten?
Heb al eerder paletten bestelt en die zijn bevallen goed dus hoop dat de kwaliteit van de brushes ook goed is daar aangezien ze mooi geprijst zijn1

Alvast bedankt!

geen ervaring mee!

ik ook niet, maar mascha van beautygloss is er heel enthousiast over!

Ja dat heb ik ook gelezen, maar ben benieuwd wat de rest er van vindt haha.

Ik had de blog op beautygloss ook gelezen. Heb er geen ervanring mee maar wil ook een set aanschaffen en de paletten. Fijn om te horen dat die goed bevallen! Ga die dan ook kopen denk ik.

heel goede spullen! hebt het palet 88 kleuren, een etui voor al mijn kwasten en 1 kwast,blijft mooi.

De bamboe set schijnt echt fijn te zijn, heb er vaker gelezen en wil hem misschien zelf ook wel. Alleen vind ik ze er wat goedkoop uitzien, ik vind zwart mooier… Dat houd me tegen. Niet dat het uiterlijk het belangrijkst is ofzo haha, maar ik vind zwarte kwasten in een bak/vaas zo chic staan.

Ik wil ook graag zwarte kwasten! Vind de bamboe set er ook een beetje cheap uitzien, maar kwaliteit moet wel goed zijn daar heb je gelijk in!

heeft iemand ook ervaring met de 2 palettes voor 29,95? ik wil ze bestellen, maar hoelang is de levertijd?