Ervaringen werken bij Kruidvat

[i]

Hallo dames!,
zijn er nog meer dames aanwezig die bij het Kruidvat werken of er ervaring mee hebben?
ik werk nu ongeveer een half jaar bij een kruidvat in Eindhoven,
en ik wil wel eens weten wat jullie van het werk vinden

xxxxxx liefss[/i]

Dat lijkt me echt leuk! :3

haha nou dat valt best mee vind ik :flushed:
ik mag bijna alleen maar kassa doen heel de dag, en je hebt best wel veel vervelende klanten vind ik! Mijn bedrijfs leider is ook niet echt de vriendelijkste tegen ons / verder is de drogist opzich wel leuk om in te werken met de producten enzo haha dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! xxxx

Ik werk er nu een jaar, en heb nu nog een jaarcontract gekregen. Ik vind het echt heel leuk, heb ook leuke collega’s enzo. Je moet het er zelf leuk maken, anders is het niks. Van die zeurende klanten moet je je niks aantrekken.

Ik heb er 2 jaar gewerkt en dit beviel me goed! Was gezellig, had leuke collega´s. Zoals hierboven al wordt aangegeven moet je je gewoon niets van zeurende klanten aantrekken, die heb je overal in elke winkel!

Ik heb ook bij de kruidvat gewerkt
en ik vond het niet heeel erg leuk werk.
Ik had ook veel chagrijnige collegas :stuck_out_tongue:
Hebben jullie ook dat je daar een hele droge mond krijg van de lucht in de winkel?
Dat had ik daar altijd en dat vond ik heel onprettig

Ik heb er niet gewerkt,

Maar ik was laatst in de Kruidvat in Utrecht en er liepen MUIZEN.
Ja, ik schrok me dood. Had gelijk horror scenario’s in m’n hoofd dat ze stiekem de snoepjes uit de snoepbakken eten. Bah bah bah:p

Ik werk nu al bijna 3,5 jaar bij het Kruidvat en ik vind het wel leuk!
Ik werk meestal op de vulavond maar als ik vakantie heb of tijd dan ga werk ik ook hele dagen, vaak achter de kassa. Kassa vind ik het leukst!

Ik heb er gewerkt, vond het echt verschrikkelijk. Ben al vrij snel ermee gestopt, was niet echt mijn ding.

Ik werk er nog maar weet nog niet of ik door wil. De bedrijfsleidster is echt een verschrikkelijk mens. Verder moet ik de hele dag alleen maar kassa doen dus afwisseling is er niet echt.

Heb er gewerkt, het was te doen maar ik vond het niet geweldig. Het was ook niet echt iets voor mij.

lijkt mij nou helemaal niks…

Ja dat heb ik eigenlijk precies hetzelfde!
ik ben blij dat er ook meiden zijn die er leuke ervaringen hebben dat is mooi!
maar ik mag ook alleen maar kassa doen, en ik sta er heel de week! als fulltime baan en mijn bedrijfsleider is ook niet echt de leukste haha!! xx

Algemene Bijbaantjes topic.