Ervaringen tablets

Hallo dames,

ik ben opzoek naar een tablet, maar heb geen idee welke ik moet kopen. Dus vroeg ik me af of jullie daar misschien ervaringen mee hebben.

alvast bedankt!

Asus Eee Pad Transformer!

Een vriendin van me had zo’n hele goedkope gekregen, maar dat was echt een vreselijk rotding dat continu vast liep ook al was 'ie gloednieuw.
Dus, ik zou wel even goed kijken wat je koopt :slightly_smiling_face: Misschien zoeken op www.kieskeurig.nl ?

Ik zweer bij de iPad 2, echt waar. Je bent wat duurder uit, maar hij is zo fijn en je kan er echt bijna alles mee!

Ik heb de Ipad 2 (:
Heel handig, goed met gebruik enzo. En het belangrijkste, hij gaat niet kapot als je hem laat vallen :’)
Ik liet m’n ipad vallen op een stenen vloer. Zélfs geen krasje (:

Ik heb zelf geen ervaringen maar volgens mijn vriend is de Asus Transformer heel goed, hij had hem een keertje gebruikt in de winkel waar hij werkt en hij zei dat het een hele fijne was. De iPad is volgens mij niet geweldig, te duur voor wat hij kan. Maar dat is Apple sowieso wel, dus ja.

Bedankt, ik vind ‘de nieuwe Ipad’ ook wel interessant, maar wil em niet gelijk blind kopen. Hoor allemaal goede verhalen over de Ipad.

Nou, ik ga die Asus Transformer maar eens googelen.

Wat handig is aan die Asus Transformer is dat het een toetsenbord heeft die je eraf kan halen, waar usb-aansluitingen inzitten en nog een extra accu! Ik heb hem nu sinds september en ik vind het echt een superchill ding, dus echt een aanrader :wink:.

Het belangrijkste voor jou is dat dingen niet stuk gaan als ze vallen? Ik zou gewoon überhaupt mijn tablet niet laten vallen :’) Met een beetje voorzichtig met je spullen omgaan kom je ook een heel eind.

Anyway, ik ben een Android fangirl, dus ik zeg ga voor een tablet met Android :x

Ik spaar voor een Ipad

Ik wil graag ‘the new Ipad’

ik heb een archos 70 internet tablet met android
enigste nadeel er zit niet standaard de android market op maar een eigen market
je kan wel via een speciale tool de android market erop zetten en dat heb ik ook gedaan :wink:
erg fijne tablet mooi geluid aangezien ik er films op kijk in de auto
helder scherm en toen ik hem vorig jaar kocht was die 250,-