Ervaringen parfumsuper??

Ik kwam laatst de site tegen van parfumsuper. Een site waar parfums van vele merken voor een veel lagere prijs worden aangeboden dan in de reguliere winkels.

Nu ging ik googlen naar ervaringen en daar stonden tot mijn verbazing heel veel positieve reacties.
Ik ben toch altijd nog een beetje huiverig op van die extreem overdreven positieve reacties bij zulk soort sites. (ze willen het nogal eens faken)

Daarom wilde ik hier vragen of er mensen ervaring hebben met het bestelling van parfum op parfumsuper?

Op zich kan zo’n lagere prijs prima. Een vriend van mij heeft ook een webwinkel in cosmetica/parfums etc. Met ook veel lagere prijzen als wat je normaal in de winkel betaald. Maar ik heb verder geen ervaring met die webwinkel. De site ziet er verder wel heel betrouwbaar uit, adres en telefoonnummer worden al vermeld op de beginpagina, en kvk+btw nummer onder klantenservice. Dat zijn altijd dingen waar je op kunt letten als je bij een webwinkel wilt bestellen. Staat er geen adres, kvk/btw nummer en telefoonnummer dan is het vaak al wat minder betrouwbaar.

OKé dankjewel. Heb een bestelling geplaatst dus ben benieuwd :slightly_smiling_face:

Ik heb al 2 keer besteld, en ben tevreden!