Ervaringen mr. Chadd

Hoi, zijn er hier meiden die ervaring hebben met de betaalde versie van de app van Mr. Chadd? Ik heb moeite met sommige vakken zoals natuurkunde en scheikunde. Op dit moment heb ik bijles wat 18 euro per uur kost. Maar nu loop ik tegen het volgende aan, ik heb bijvoorbeeld op dinsdag bijles en op woensdag heb ik een vraag die eigenlijk niet langer kan wachten. Dan duurt het een week voor ik bij haar terecht kan.

Met de app van mr chadd kun je meteen vragen als je merkt dat je een vraag hebt en dus eerder antwoord krijgt? Kortom als je ervaringen hebt hoor ik dat graag.

Ik heb nog nooit van die app gehoord.

Maar misschien heb je hier wat aan: je kan ook een account maken op natuurkundeuitgelegd.nl waardoor je toegang krijgt tot alle filmpjes voor havo en vwo, SE en Ce stof. Ik gebruik het en vind het enorm handig. Je kan ook heel veel opdrachten maken wat belangrijk is.
Het kost volgens mij 40 euro per jaar (en goedkoper als je zo’n eindexamen abonnement neemt maar dat kan pas halverwege het jaar dacht ik). Als je het met een paar anderen deelt dan kan je zo op de 5 euro pp uitkomen. Dat is nog steeds veel goedkoper dan je bijles! Ik raad het aan & veel succes!

Kan je haar niet appen op woensdag dan?

Dat is het overwegen wel waard, nadeel ik doe geen havo of vwo dus ik weet niet hoe die stof aansluit op de stof die ik leer. Ik doe namelijk een mbo opleiding.

Ik krijg van haar niet direct een antwoord meestal een paar dagen later. En daarbij kan ze niet goed over de app uitleggen. Ik kom met een concrete vraag zoals hoe reken je kilogrammen om naar grammen. De manier hoe zij het uilegt is erg omslachtig.

Ik weet dat op youtube heel veel filmpjes staan voor alle vakken. Ik snapte eens Engels grammatica niet, het was heel makkelijk maar het kwartje was niet gevallen en de middag voor de toets snapte ik het nog steeds niet, de leraar kon niet uitleggen, voor mij dan (de rest van de klas stond een 8 ofzo), dus ik ben op youtube gaan zoeken, na 5 minuten snapte ik het. Nu kijk is best vaak filmpjes van youtube. Het helpt natuurlijk als je een onderdeel niet snapt maar als je een concrete vraag niet snapt is het lastiger. Ik zou in ieder geval geen bijles en Mr. Chadd (weet niet of dat per maand is of eenmalig, als het eenmalig is kan je het een maand ofzo allebei proberen en daarna de bijles ‘weg’ doen en Mr. Chad houden).

Ik heb de app ooit een keer gedownload,maar dan was het eventjes gratis. Maar echt voor 10 minuutjes maar… Alleen vind ik ze wel gewoon heel goed,ze hebben geholpen met het leerwerk en er werd iets uitgelegd en tips gegeven bij hoe je iets het beste kunt aanpakken. Ik denk dat je niet wordt teleurgesteld!