Ervaringen met: Zelfvertrouwenscursus Friesland

Heey,
Ik zoek een zelfvertrouwens cursus in Friesland, maar ik weet niet goed wat ik moet kiezen, want ze zeggen natuurlijk allemaal dat die van hun het beste is.
Maar hebben jullie hier ervaring mee? en zo ja wat is jullie ervaring?

Xs Eef

Ik heb zelf ook zon cursus gedaan, altans een soort van, maar dat was niet in Friesland.
Je zou misschien op je school kunnen informeren?
Bij de kinderbegeleider, die kan je vaak verder helpen.
Anders zou je ook op internet kunnen kijken daarvoor.
Je kan als je denkt dat je een geschikte hebt gevonden naar die mensen bellen en vragen of ze daar de cursus geven die jou zou kunnen helpen.

@Justloveme Heel erg bedankt:D heeft het jouw trouwens geholpen? en op wat voor manier, als je t zou willen vertellen(hoeft niet).

Ik ben bij de huisarts geweest. Ik denk dat je dat ook kunt doen. Gewoon eerlijk je verhaal in het kort vertellen. Hij stuurt je vervolgens door naar GGZ of ergens anders. Ik zit er ook. Ik vind het eerlijk gezegd niet helpen. Ik heb steeds weer iemand anders… Moet me verhaal steeds weer vertellen. Ik boek geen vooruitgang want keer op keer vertel ik hetzelfde… Jammer… Want ik ga er nu ook weg. Ik ga op school een vertrouwenspersoon zoeken die zullen vast wel mij niet iedere keer iemand anders me verhaal laten doen. Ook al had ik gehoopt dat ik me school begon met een nieuw begin :frowning_face:

Oh dat is heel vervelend zeg:O
Ik vind dat dan wel slecht geregeld met het GGZ, steeds een andere sturen, ze zouden moeten weten dat dat niet hoort.
Persoonlijk heb ik ook contact gehad met een vertrouwenspersoon op school, maar voor mij was dat wel een herhaling van wat mij al verteld werd door mijn ouders enzo.
Maar ik heb een vrij nieuwe school,(ik ben een van de eerste leerlingen op die school, zit nu wel inm de 5de maar nog niet alles loopt op rolletjes) en dus is het bij ons wss wat slechter geregeld;) Maar it’s always worth a shot!